Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
drifter
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: BIALYSTOK
- Auto: SUBARU IMPREZA GT. GC8=218KM MY99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
12 paź 2016, o 23:45
Witam wszystkich maniakow subarek. Mam od pol roku problem z ukladem chlodzenia ... rura dolna chlodnicy i gorna za twarda na rozgrzanym silniku przewody wymienione na nowe opaski porzadne ale wywala leciutko plyn na zlaczach. i w bocznym zbiorniczku wyrownawczym. na zimnym silniku w zbiorniczxku metalowym duzo babelkow ... jak w pepsi coli. potem w miare nagrzewania sie poziom sie podnosi wiec musze zamknac korek i dalej pewnie to samo.( o zapowietrzeniu ukladu raczej nie ma mowy bo tak sie dzieje od pol roku chlodnica wymieniona na nowa sportowa 2 razy grubsza jak oryginal i cala aluminiowa lacznie z boczkami. zreszta na starej orginalnej bylo to samo) czy podejrzana jest nieszczelnosc uszczelki pod glowica?

tzn spaliny pchaja sie do ukladu plaszcza chlodniczego? jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro.

drifter
-
NADZIOS
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Impreza wrx. Legacy 2.5 my99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
12 paź 2016, o 23:52
100 % uszczelka u mnie było to samo . Tylko że. U mnie przyczyna było za duże doładowanie i uszczelka kompozyt . Wiec pamiętaj planowanie głowic uszczelki stalowe najlepiej oryginał. , nowe szpilki i będzie git . Ja skończyłem składać w ubiegłą sobotę i znowu ogień

. Ps. Jesli chcesz to mogę zerknąć tylko podaj na pw. Nr. Tel. Bo widzę w adresie ze daleko od siebie nie mamy
NADZIOS
-
fox-81
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Subaru Forester SG 2.0 EJ20 2003r
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 paź 2016, o 10:15
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Planowanie głowicy(c) w sprawdzonej firmie, nie w garażu

Nowe uszczelki i ogień

fox-81
-
fox-81
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Subaru Forester SG 2.0 EJ20 2003r
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 paź 2016, o 10:17
Aha! i dobrze by było sprawdzić szczelność głowic pod ciśnieniem

fox-81
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 paź 2016, o 11:18
drifter pisze: jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro.

lepiej tego nie robić, a jak warsztat zaproponuje takie rozwiązanie to uciekaj czym prędzej.
Sprzedam bandita 1200
arturj