za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
drifter
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: BIALYSTOK
- Auto: SUBARU IMPREZA GT. GC8=218KM MY99
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.
Witam wszystkich maniakow subarek. Mam od pol roku problem z ukladem chlodzenia ... rura dolna chlodnicy i gorna za twarda na rozgrzanym silniku przewody wymienione na nowe opaski porzadne ale wywala leciutko plyn na zlaczach. i w bocznym zbiorniczku wyrownawczym. na zimnym silniku w zbiorniczxku metalowym duzo babelkow ... jak w pepsi coli. potem w miare nagrzewania sie poziom sie podnosi wiec musze zamknac korek i dalej pewnie to samo.( o zapowietrzeniu ukladu raczej nie ma mowy bo tak sie dzieje od pol roku chlodnica wymieniona na nowa sportowa 2 razy grubsza jak oryginal i cala aluminiowa lacznie z boczkami. zreszta na starej orginalnej bylo to samo) czy podejrzana jest nieszczelnosc uszczelki pod glowica?
tzn spaliny pchaja sie do ukladu plaszcza chlodniczego? jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro. 
- NADZIOS
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Impreza wrx. Legacy 2.5 my99
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.
100 % uszczelka u mnie było to samo . Tylko że. U mnie przyczyna było za duże doładowanie i uszczelka kompozyt . Wiec pamiętaj planowanie głowic uszczelki stalowe najlepiej oryginał. , nowe szpilki i będzie git . Ja skończyłem składać w ubiegłą sobotę i znowu ogień
. Ps. Jesli chcesz to mogę zerknąć tylko podaj na pw. Nr. Tel. Bo widzę w adresie ze daleko od siebie nie mamy
- fox-81
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Subaru Forester SG 2.0 EJ20 2003r
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Planowanie głowicy(c) w sprawdzonej firmie, nie w garażu 
Nowe uszczelki i ogień
Nowe uszczelki i ogień
- fox-81
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Subaru Forester SG 2.0 EJ20 2003r
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.
Aha! i dobrze by było sprawdzić szczelność głowic pod ciśnieniem 
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.
lepiej tego nie robić, a jak warsztat zaproponuje takie rozwiązanie to uciekaj czym prędzej.drifter pisze: jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro.
Sprzedam bandita 1200