Podnoszenie WRXa
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Podnoszenie WRXa
Siema!
Niemal od samego początku po głowie chodzi mi pomysł, by podnieść Wagona do góry. Winter is coming, więc wypadałoby coś w tej materii zrobić :)
Znam ten temat:
http://www.ultimatesubaru.org/forum/top ... za-thread/
No i wiem, że najlepsza droga to założyć kolumny z Forestera XT, uzyskam jakieś 5cm liftu, czyli idealnie, nie za wysoko by jeździł jak GAZik, nie za nisko, by szorować podwoziem na polnej drodze. Mnie by nawet mniejszy lift urządził :) Tylko pozostaje kilka pytań na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi, czy trzeba coś zmieniać, czy nie:
-Co z mocowaniem tylnego stabilizatora
-Co z łącznikami przedniego stabilizatora
-Co z mocowaniem wahacza wzdłużnego
No i jak po takim modzie miewają się przeguby?
Niemal od samego początku po głowie chodzi mi pomysł, by podnieść Wagona do góry. Winter is coming, więc wypadałoby coś w tej materii zrobić :)
Znam ten temat:
http://www.ultimatesubaru.org/forum/top ... za-thread/
No i wiem, że najlepsza droga to założyć kolumny z Forestera XT, uzyskam jakieś 5cm liftu, czyli idealnie, nie za wysoko by jeździł jak GAZik, nie za nisko, by szorować podwoziem na polnej drodze. Mnie by nawet mniejszy lift urządził :) Tylko pozostaje kilka pytań na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi, czy trzeba coś zmieniać, czy nie:
-Co z mocowaniem tylnego stabilizatora
-Co z łącznikami przedniego stabilizatora
-Co z mocowaniem wahacza wzdłużnego
No i jak po takim modzie miewają się przeguby?
Re: Podnoszenie WRXa
Myślę że przeguby na pewno nie będą zadowolone. Choć sądzę że nie rozlecą się w dramatycznie szybkim tempie. Mój tato ma w foresterze założone zawieszenie ironman i nic kompletnie nie zmieniał w zawiasie poza sprężynami i amorkami. A w zasadzie modyfikacje zrobił poprzedni właściciel i do dziś jeździ. A przeguby do dziś mają się super.
To moje spostrzeżenie odnośnie forka. Nie wiem czy to coś wniesie do tematu ale miałem nie odpartą pokusę podzielenia się z kimś tą sprawą
To moje spostrzeżenie odnośnie forka. Nie wiem czy to coś wniesie do tematu ale miałem nie odpartą pokusę podzielenia się z kimś tą sprawą

- NADZIOS
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Impreza wrx. Legacy 2.5 my99
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Podnoszenie WRXa
Moim zdaniem to na pewno trzeba zmienić samochód . Do seryjnego wxr wystarczy dobra płyta pod spód i dobre opony i przez zaspy pójdzie jak czolg .
Re: Podnoszenie WRXa
NADZIOS pisze:Moim zdaniem to na pewno trzeba zmienić samochód.

Forek mi nie odpowiada. Ogólnie SUVów, crossoverów nie lubię, zaś WRXem już raz przyszorowałem zderzakiem na moim skrócie, a i na polnej drodze z koleinami szoruje podwoziem. Mi się podoba taka koncepcja auta, które i po ulicy pozapiernicza i po polnej drodze pośmiga bez obawy o rozwalenie miski olejowej :)
Własnie - Płyta pod silnik - Czy robi ktoś taką, najlepiej alu, z wycieciami pod spust i filtr oleju?
- NADZIOS
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Impreza wrx. Legacy 2.5 my99
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Podnoszenie WRXa
Jest wersja imprezy outback może z niej zadeptujesz zawieszenie . http://www.google.pl/search?q=imprezy+o ... B#mhpiv=13
Re: Podnoszenie WRXa
Ktoś w okolicy jeździ Imprezą Outback, taka zielona z kremowymi plastikami, na oko wygląda na niemal taką samą wysokość zawieszenia.
Przez to, że było i Legacy i Impreza Outback trudno jest jednoznacznie stwierdzić które części są od czego jak przegląda się amerykańskie fora, ale podejrzewam, że większość tyczy się Legacy.
Chyba na razie pójdę w opcję najprostszą - Kolumny z Forka, jak wyjdą jakieś dziwne kąty to się będę martwił
Przez to, że było i Legacy i Impreza Outback trudno jest jednoznacznie stwierdzić które części są od czego jak przegląda się amerykańskie fora, ale podejrzewam, że większość tyczy się Legacy.
Chyba na razie pójdę w opcję najprostszą - Kolumny z Forka, jak wyjdą jakieś dziwne kąty to się będę martwił
Re: Podnoszenie WRXa
Na kropce kilka miesięcy temu ktoś sprzedawał podniesionego WRX-a i opisywał zmiany w zawiasie.
Re: Podnoszenie WRXa
pozapierniczać podniesionym WRX po ulicy "bez obawy"? zależy, jak definiujesz "zapierniczać", ale właściciele WRX bywający na różnych pojeżdżawkach raczej się z tą definicją nie zgodzą.Mibars pisze:i po ulicy pozapiernicza i po polnej drodze pośmiga bez obawy

Re: Podnoszenie WRXa
damaz pisze: pozapierniczać podniesionym WRX po ulicy "bez obawy"?
Zobaczymy jak się auto będzie prowadzić - Już inaczej jedzie na wyższym profilu. Oczywiście, że nie będzie jechać identycznie jak teraz, ale nie spodziewam się, żeby nagle auto zaczęło jechać jak ponton.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że to będzie mod odwracalny - Jeśli wyjdzie, że mi to nie odpowiada to będę mógł wrócić do seryjnych sprężyn.
Re: Podnoszenie WRXa
Hej, mam pytanko pomocnicze: Jak bardzo "do niczego" są samopoziomujące amortyzatory z Forestera?
Re: Podnoszenie WRXa
CześćMibars pisze:Siema!
Niemal od samego początku po głowie chodzi mi pomysł, by podnieść Wagona do góry. Winter is coming, więc wypadałoby coś w tej materii zrobić :)
Znam ten temat:
http://www.ultimatesubaru.org/forum/top ... za-thread/
No i wiem, że najlepsza droga to założyć kolumny z Forestera XT, uzyskam jakieś 5cm liftu, czyli idealnie, nie za wysoko by jeździł jak GAZik, nie za nisko, by szorować podwoziem na polnej drodze. Mnie by nawet mniejszy lift urządził :) Tylko pozostaje kilka pytań na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi, czy trzeba coś zmieniać, czy nie:
-Co z mocowaniem tylnego stabilizatora
-Co z łącznikami przedniego stabilizatora
-Co z mocowaniem wahacza wzdłużnego
No i jak po takim modzie miewają się przeguby?
Miałem podliftowanego o ponad 5cm WRXa bugeye'a na oponach AllTerrain i niedawno sprzedalem został mi cały kit razem z oponami jak chcesz pogadać napisz PW pozdrawiam
Re: Podnoszenie WRXa
W wyniku dogadania się z aspen WRX poszedł do góry o 3cm na dystansach zawieszenia, dodając do tego zimówki, które są o ok. 2 cm wyższe, niż moje letnie opony to w sumie WRX stoi ok. 5cm wyżej, niż dotychczas (ciut nierówny podjazd, ale widać o co chodzi):

