Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
seven
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU IMPREZA WRX STI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
27 cze 2017, o 14:56
witam poraz kolejny
jaki blok ma silnik jak w temacie ? półzamkniety ? otwarty ? silnik ma sporo mocy 200KM
blok bedzie pasować do ej207 265 KM 2003 rok to pytanie do znawców kieruje

seven
-
skwaro
- 5 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5XT
-
Polubił:
4 razy
-
Polubione posty:
52 razy
Post
27 cze 2017, o 15:47
Najpierw odpowiedz sobie na pytanie co chcesz osiągnąć bo zadajesz pytania o blok nie mówiąc co zamierzasz. A w Legacy tylko 2.2 turbo 91-94 były zamknięte. Półzamknięte są EJ207 I to nie wszystkie.
skwaro
-
Duniek
- 2 gwiazdki
- Auto: tak brzydkie, że aż ładne
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
0
Post
27 cze 2017, o 16:42
W Legacy I Turbo i w pierwszych Imprezach były Closed Deck ej20.
Oryginalny ej22 CD to biały kruk i obecnie z roku na rok tylko zdrożeje. Najpewniejszy fundusz emerytalny.
Legacy TwinTurbo jest co najwyżej pół zamknięty.
Duniek
-
seven
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU IMPREZA WRX STI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
27 cze 2017, o 19:53
potrzebuje pewnych informacji...
ej22 CD co to za silnik ? i w jakim modelu ?
seven
-
skwaro
- 5 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5XT
-
Polubił:
4 razy
-
Polubione posty:
52 razy
Post
27 cze 2017, o 20:23
Zdaje się że mowa o silniku EJ22G z Imprezy 22B
skwaro
-
NADZIOS
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Impreza wrx. Legacy 2.5 my99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
27 cze 2017, o 21:43
Zdaje się ze ej 207 jeszcze nie masz zmiennych faz wiec głowice powinny pasować do ej20
NADZIOS
-
seven
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU IMPREZA WRX STI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
27 cze 2017, o 22:00
NADZIOS pisze:Zdaje się ze ej 207 jeszcze nie masz zmiennych faz wiec głowice powinny pasować do ej20
oczywiście że sa ;-]
seven
-
skwaro
- 5 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5XT
-
Polubił:
4 razy
-
Polubione posty:
52 razy
Post
27 cze 2017, o 22:20
NADZIOS pisze:Zdaje się ze ej 207 jeszcze nie masz zmiennych faz wiec głowice powinny pasować do ej20
Zależy które bo EJ207 było i bez i z AVCS, tak samo blok występował w nich otwarty i półzamknięty. A głowice z AVCS z EJ207 podejdą do każdego bloku EJ20.
skwaro
-
seven
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU IMPREZA WRX STI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
28 cze 2017, o 12:02
mam pytania chyba ostatnie

silnik ej20T 92-96 chyba 211 km
1/ closedeck ?
2/srednica cylindra ?
3/załoze głowce vcds ?
4/wał ma opór na 3 czy na 5 panewce?
5/211 km ?
seven
-
skwaro
- 5 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5XT
-
Polubił:
4 razy
-
Polubione posty:
52 razy
Post
28 cze 2017, o 12:24
1. Nie ma czegoś takiego jak EJ20T, w tych rocznikach było EJ20G. Closed Deck był w takich modelach aut:
EJ20GDW1HD 1992-05-01 to 1993-08-31 WRX.EJ20G
EJ20GDW1HE 1992-05-01 to 1993-08-31 WRX.EJ20G
EJ20GDW1HJ 1992-05-01 to 1993-08-31 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW1HR 1992-05-01 to 1993-08-31 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW2HD 1993-05-01 to 1994-09-30 S.WRX.MT.EJ20G
EJ20GDW2HE 1993-05-01 to 1994-09-30 S.WRX.MT.EJ20G
EJ20GDW2HJ 1993-05-01 to 1994-09-30 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW2HR 1993-05-01 to 1994-09-30 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW4HJ 1993-06-01 to 1995-08-31 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW5HJ 1995-09-01 to 1996-08-31 WRXRA.EJ20G (STI VERSION)
Wszystko reszta to open deck. Jak to rzeczywiście 211KM to zwykły open deck z GT-ka.
2. Średnica cylindra we wszystkich EJ20 jest taka sama - 92mm
3. tak
4. 3
5. Nie wiadomo, bo za mało danych podajesz
skwaro
-
seven
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU IMPREZA WRX STI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 cze 2017, o 08:38
seven
-
skwaro
- 5 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5XT
-
Polubił:
4 razy
-
Polubione posty:
52 razy
Post
30 cze 2017, o 08:45
Gość może sobie napisać nawet ej20ęą ale to nie zmienia faktu że takiego silnika nie było

Ten na zdjęciu to EJ20G, bo gość pomylił G z C, a oznaczenie powinno być EJ20GD. Ale to nadal za mało żeby powiedzieć która dokładnie to wersja. Czy to zamknięty blok można poznać inaczej, ale potrzebne jest zdjęcie bloku pod alternatorem.
skwaro
-
seven
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU IMPREZA WRX STI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 cze 2017, o 08:53
skwaro pisze:
Gość może sobie napisać nawet ej20ęą ale to nie zmienia faktu że takiego silnika nie było

Ten na zdjęciu to EJ20G, bo gość pomylił G z C, a oznaczenie powinno być EJ20GD. Ale to nadal za mało żeby powiedzieć która dokładnie to wersja. Czy to zamknięty blok można poznać inaczej, ale potrzebne jest zdjęcie bloku pod alternatorem.
1/jeśli to tajemnica nie drązę tematu
2/chodzi może o tę kratkę ?
3/a ten blok to jaki bedzie
http://allegro.pl/silnik-subaru-2-0t-ej ... 9d675bbe78
seven
-
skwaro
- 5 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5XT
-
Polubił:
4 razy
-
Polubione posty:
52 razy
Post
30 cze 2017, o 09:03
seven pisze:skwaro pisze:
Gość może sobie napisać nawet ej20ęą ale to nie zmienia faktu że takiego silnika nie było

Ten na zdjęciu to EJ20G, bo gość pomylił G z C, a oznaczenie powinno być EJ20GD. Ale to nadal za mało żeby powiedzieć która dokładnie to wersja. Czy to zamknięty blok można poznać inaczej, ale potrzebne jest zdjęcie bloku pod alternatorem.
1/jeśli to tajemnica nie drązę tematu
2/chodzi może o tę kratkę ?
3/a ten blok to jaki bedzie
http://allegro.pl/silnik-subaru-2-0t-ej ... 9d675bbe78
Żadna tajemnica, chodzi o kratkę

A ten z drugiej aukcji to EJ20K, one nie występowały z zamkniętym blokiem.
skwaro
-
seven
- 0 gwiazdek
- Auto: SUBARU IMPREZA WRX STI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 cze 2017, o 10:52
dzięki ;-P
seven