Kupiłem Forka z 2005r., po lifcie i mam (i pewnie będę miał więcej) parę pytań.
Nierówna praca silnika już jest pod opieką mechanika - na jałowym wypada zapłon na 2 cylindrze i w sobotę na Klimasa we Wrocławiu będą to ogarniać.
Spryskiwacz szyby tylny - silnik słychać, nic nie leci. Od czego zacząć?
Radio 2DIN - płyt CD nie zwraca - da się naprawić, czy szukać nowe?
Termometr - da się korygować wskazania? Chyba pokazuje parę stopni za mało.
Boczki drzwi potraktowane chyba przez psa (zdjęcie niżej) - da się coś z tym zrobić, czy pogodzić się lub szukać nowe?
Ma ktoś do sprzedania roletę bagażnika ciemnoszarą?
Forek ma downpipe i backbox przelotowy MG motorsport, czy jakoś tak, a mimo to bardzo słabo robi bulbul - nagrania (dłuższe z jazdy powolnej na I biegu wewnątrz parkingu, a ledwo słychać) poniżej. Możliwe, że downpipe jest mało różnoodległościowy? Może warto wymienić backbox na prodrive z s-turbo?
https://www.dropbox.com/s/u3po2rzbovm2p ... 4.m4a?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ok5h79s53qel5 ... 5.m4a?dl=0
Coś z wydechu wpada w rezonans przy hamowaniu silnikiem tak od 3.5 -> 2.5krpm, ale to ogarnę u mechanika.
Auto ponoć ma mały remap, ale nie wiem na ile - żeby sprawdzić poprawność remapu, mieszankę, mapy itd. - da się komputerem, czy trzeba na hamownię (mam niedaleko jetronica)?
Auto jest dość twarde (porównując do s_turbo), a ponoć zawieszenie ma serię. Do tego stopnia, że na kostce plastiki wpadają w rezonans. Są firmy (np. caraudio), które zajmą się tym w sensownej cenie?
Czy płyta alu pod silnik z s-turbo (kupowałem na plejady w 2008 roku na kropce) będzie pasować? Może ktoś pamięta, jak to wtedy było?
To na razie tyle.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka