Sprawdzenie czujnika na osuszaczu

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Panter
2 gwiazdki
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
Polubił: 2 razy
Polubione posty: 0

Sprawdzenie czujnika na osuszaczu

Post 12 sie 2017, o 21:56

Witam,
może od początku. Przestała działa klimatyzacja, a dobre majstry albo jest kolejka, albo na wakacjach - efekt taki sam.
Panel elektroniczny. Jam nie Α i Ω, ale: układ napełniony i szczelny, A/C się świeci, ale nic się nie dzieje, nie pyka, ani nie nie podnosi obrotów. Po podaniu prądu cewka sprzęgła sprężarki prztyka (na pracującym silniku nie próbowałem), próbówka mówi, że nie idzie prąd/sygnał na tą cewkę przy włączonym guziku i silniku. W manualu angielskim nie znalazłem nic o auto teście klimy. Wiatrak kabiny i chłodnicy chodzi, przekładałem przekaźniki wiatraka i A/C pod maską i dalej nie włącza klimy. Po pewnej poradzie postanowiłem iść w temat czujnika na osuszaczu (są na prawym nadkolu), że przełożę na chwilę od kumpla (ten sam rok). Niestety trzeba odkręcić osuszacz, żeby odkręcić czujnik. Więc sprawdziłem tylko miernikiem, że jest przejście (miernik piszczy) między 2-oma pinami. Na wtyczce po zapłonie nie sprawdzałem, bo się boję i nie wiem co to da.
Co jeszcze mogę zrobić, bo zastanawiam się też nad przełożeniem panelu w kabinie, jak dam rade wyjąć?


Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.

Panter
2 gwiazdki
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
Polubił: 2 razy
Polubione posty: 0

Re: Sprawdzenie czujnika na osuszaczu

Post 30 sie 2017, o 20:04

Nie bardzo chciałem wymieniać panel, poza tym stawiałem na co innego i zaprowadziłem do elektromechanika. Wskazał na jakiś mikroprzewodnik w panelu, a że nie chciał tego ruszać, zamówił drugi panel i pomogło. Klima goli jak złoto i nawet są piknięcia przy naciskaniu guzików, choć tamto było dyskretniejsze i chyba ma trochę większy przebieg niż mój. Przy okazji wymieniłem diody w przyciskach tempomatu, grzania wycieraczek i Bright. Miałem też wypuścić kawałek blachy pod gruche od CB, ale odpuściłem.
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.

ODPOWIEDZ