polecane warsztaty

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
siczka
0 gwiazdek
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forek 2.0 XT ATE
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 3 gru 2017, o 21:45

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z serwisem RS Service z Krzyżanowic blisko Opola ?
Warsztat ma stronę na fajsie i to tyle co wyszukałem na necie.
Pozdrawiam


sky is the limit

SAAB2.3AERO
0 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 99" GT Wanna :)
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 5 gru 2017, o 09:23

Witam, szukam dobrego fachowca od blacharki. Najlepiej w mazowieckim ale jak bedzie artysta gdzies indziej to nie problem.

Mieszko
0 gwiazdek
Auto: Impreza gt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 22 gru 2017, o 19:22

Czy ktoś ma doświadczenie z tymi serwisami?

http://www.bady-cars.pl/uslugi.php

http://czesci-subaru.pl/

13porte
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: mazowsze
Auto: RRC V8 ' 80 / forester s-turbo black '00
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 31 gru 2017, o 14:32

Ja polecam JARCAR w Józefowie.

Wielokrotnie byłem i kilku moich znajomych też zadowolonych - w okolicach Warszawy wg mnie - najlepiej, uczciwie, niezbyt drogo ( co nie znaczy, że tanio ), ale uczciwie.

https://jarcarservice.pl/

sanitex-eko
0 gwiazdek
Auto: SUBARU FORESTER SH 2,0 D
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 11 sty 2018, o 13:48

Witam wszystkich.
Od niedawna mam Subaru Forester SH 2,0D. Czeka mnie wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Czy ktoś może polecić sprawdzony warsztat w okolicy Jeleniej Góry.
Pozdrawiam.

pegi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: 3H4+H6T+R5:)
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 6 razy

Re: polecane warsztaty

Post 11 sty 2018, o 14:07


sanitex-eko
0 gwiazdek
Auto: SUBARU FORESTER SH 2,0 D
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 11 sty 2018, o 15:18

OK. Dzięki. Już sprawdziłem. Dla porównania ta sama usługa w Subaru w Jeleniej Górze jest ponad 700 zł droższa.
A może zna ktoś jakiś nie autoryzowany warsztat bliżej Jeleniej Góry.
Pozdrawiam :thumb:

pegi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: 3H4+H6T+R5:)
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 6 razy

Re: polecane warsztaty

Post 11 sty 2018, o 16:04

Nie zastanawiaj się, jedź do MTS. Sądzę że lepszych fachowców od Subaru w dolnośląskim, a i nie tylko, nie ma.

sanitex-eko
0 gwiazdek
Auto: SUBARU FORESTER SH 2,0 D
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 11 sty 2018, o 18:55

OK. Bez komentarza.

pawel007
0 gwiazdek
Auto: subaru legacy V 110kW kombiwóz
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 16 sty 2018, o 10:56

Jakiś warsztat w Olsztynie lub okolicach ( warm.-mazur.)? Ktoś słyszał ?
Do przeglądów/ wymiany olejów itp.

Tomek10
0 gwiazdek
Lokalizacja: Bieruń
Auto: Forester 2,5 L.L.Bean NA AT MY2007 US spec
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 17 sty 2018, o 12:48

Witajcie
Możecie polecić warsztat ogarniający Subaru, w okolicy Tychów, Bierunia?

bus_aru
0 gwiazdek
Auto: FXT 2,5 MY07
Polubił: 0
Polubione posty: 0

polecane warsztaty

Post 19 lip 2018, o 10:23

Dzień dobry wszystkim forumowiczom.

To mój pierwszy post więc wypada zacząć od pozdrowienia dla całego forum. Jestem użytkownikiem Forestera XT rocznik 2006. Auto już trochę przejechało (>300kkm) i silnik niedomaga. Jeżeli nie sprzedam (a się nie zanosi) będę robił generalny remont lub wymianę silnika lub wstawiał nowy shortblock. Opcji jest jak wiadomo wiele i jeszcze nie wiem na co się zdecyduję. Tymczasem przeglądam oferty i szukam opinii o warsztatach. O powszechnie polecanych (i niestety drogich) wiem i z niektórych korzystałem ale z różnym efektem. Poszukuję jakiejś alternatywy i znalazłem taką ofertę:

https://allegro.pl/silnik-subaru-imprez ... 13715.html

Czy ktoś z forumowiczów korzystał lub ma jakąś wiedzę o fachowości warsztatu i jakości usług?

Będę wdzięczny za każde info o tym warsztacie lub innych, znanych Wam mechanikach, których możecie polecić.
Mieszkam w Gorzowie Wlkp. i tutaj nie ma mechaników specjalizujących się w Subaru.

Jeszcze raz pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.

marcin.rogala1981
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: polecane warsztaty

Post 24 lip 2018, o 22:57

Witam Gdybyś był zainteresowany mogę polecić tobie mojego ojca właśnie na wakacje ściągnęli śmy z Anglii Legacy piątej generacji silnik był kompletnie przegrzany robiliśmy generalny remont i teraz autem osobiście wracam do Anglii Jeżeli będziesz chciał to napisz do mnie Aha jest to województwo dolnośląskie okolice Wrocławia.[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201807 ... 7f64e0.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201807 ... 9c1ffc.jpg[/IMG]

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


bus_aru
0 gwiazdek
Auto: FXT 2,5 MY07
Polubił: 0
Polubione posty: 0

polecane warsztaty

Post 30 lip 2018, o 12:15

Cześć
Dzięki za info. Wysłałem ci priv.
Pozdrawiam,

bus_aru
0 gwiazdek
Auto: FXT 2,5 MY07
Polubił: 0
Polubione posty: 0

polecane warsztaty

Post 1 sie 2018, o 07:48

marcin.rogala1981 pisze:
24 lip 2018, o 22:57
Witam Gdybyś był zainteresowany mogę polecić tobie mojego ojca
Dzięki za info i numer tel. Nie szukam autoryzowanego serwisu bo te są znane. Mam silnik do gen. remontu, który chcę zrobić na OEM-owych częściach i potrzebuję rzetelnego fachowca, który się na tym zna. Potrafi pomierzyć i ocenić stan podzespołów silnika, wymienić co trzeba i złożyć zgodnie z manualem i sztuką do kupy żeby prawidłowo działało. Auto leciwe (2006 r), nie do sprzedania za cenę, która zwróciłaby chociaż połowę włożonych w nie przez 7 lat (tyle jest u mnie) dukatów więc zostaje u mnie. Nie chcę wydać kilku tysi na nowe części i nie mieć sprawnego silnika, dlatego szukam fachowej alternatywy dla autoryzowanych serwisów, które raz, że nie chcą się za bardzo podjąć takiej naprawy, dwa nie dają gwarancji, że po remoncie na częściach OEM silnik nie będzie brał oleju i trzy, całkowity koszt remontu jest bliższy kilkunastu niż kilku tysięcy.

barbie
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jarne City
Auto: Subarbie Impreza WRX & Legaź
Polubił: 13 razy
Polubione posty: 21 razy

Re: polecane warsztaty

Post 1 sie 2018, o 09:04

bus_aru pisze:dwa nie dają gwarancji, że po remoncie na częściach OEM silnik nie będzie brał oleju
Takiej gwarancji nikt Ci nie da, albo skłamie. Niektóre Subaru brały olej już w momencie wyjazdu z fabryki, inne nie biorą nic przez 12 lat (tfu tfu!). I to wcale nie znaczy, że te pierwsze są zepsute. Wg Subaru zużycie oleju do 1l/1000km jest normalne, a to oznacza, że nikt Ci nie obieca, że nie będzie brać.

bus_aru
0 gwiazdek
Auto: FXT 2,5 MY07
Polubił: 0
Polubione posty: 0

polecane warsztaty

Post 1 sie 2018, o 15:12

Teoretycznie masz rację, ale w praktyce nie wyobrażam sobie klienta, dla którego zużycie oleju na poziomie 1 dm3/1kkm w aucie opuszczającym fabrykę było by akceptowalne. No może do czasu dotarcia silnika to jeszcze ale później? Inne firmy w user manualach też dla bezpieczeństwa procesowego zastrzegają takie zużycie jako dopuszczalne ale nie spotkałem się z takim przypadkiem.
Nie chodzi mi też o "cyrograf podpisany własną krwią :-) " ale o rzetelność i poczucie odpowiedzialności wykonawcy remontu. Gdy renomowany, autoryzowany serwis informuje mnie, że w wyniku wykonanego przez nich remontu silnika na OEM częściach, za który zapłacę kilkanaście kPLN nie zmniejszy się brania oleju, które w tym czasie wynosiło niespełna 1,0 dm3/1kkm to po co mi taki remont? Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Pozdrawiam,

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: XU10J4RS
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 35 razy

polecane warsztaty

Post 1 sie 2018, o 15:31

bus_aru pisze:
1 sie 2018, o 15:12
Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach
W celu zmniejszenia spalania oleju? Niekoniecznie...
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

akir
1 gwiazdka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

polecane warsztaty

Post 1 sie 2018, o 17:50

Będzie głośniej, ale żeby miał brać mniej?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 32 razy

polecane warsztaty

Post 1 sie 2018, o 18:46

bus_aru pisze:
1 sie 2018, o 15:12
Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Zakucie może ewentualnie zwiększyć zużycie oleju. Kute tłoki są luźniej pasowane. Trzy znane mi, sprawne STI na zakutych gratach brały między 0.5 a 0.7/1000kkm.
Ja mam zakuty na ciasno pasowanych i tfu tfu nie zauważyłem zużycia przez 10kkm od remontu.

Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy, to bym nie szedł w kute. Kute są mocniejsze, ale za to mniejsze przebiegi osiągają. Jak się tłucze, to się wytłucze.

1l/1000km już za dużo.
A poza tym przepraszam. Nie wiem czy mogę z racji pełnionej funkcji.

bus_aru
0 gwiazdek
Auto: FXT 2,5 MY07
Polubił: 0
Polubione posty: 0

polecane warsztaty

Post 2 sie 2018, o 07:26

Alan, Alan, Alan! pisze:
1 sie 2018, o 18:46
Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy
Jest tak j/w czyli albo szlif i wymiana gratów OEM albo shortblock. Tymczasem łudzę się, że to 1-sze będzie prawie tak samo skuteczne jak 2-gie i do tego tańsze. Tyle, że czytając o doświadczeniach innych użytkowników efekt tzw. naprawy głównej to niestety trochę loteria.
Pozdrawiam,

skwaro
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: Forester 2.5XT
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 18 razy

polecane warsztaty

Post 3 sie 2018, o 23:51

Alan, Alan, Alan! pisze:
1 sie 2018, o 18:46
bus_aru pisze:
1 sie 2018, o 15:12
Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Zakucie może ewentualnie zwiększyć zużycie oleju. Kute tłoki są luźniej pasowane. Trzy znane mi, sprawne STI na zakutych gratach brały między 0.5 a 0.7/1000kkm.
Ja mam zakuty na ciasno pasowanych i tfu tfu nie zauważyłem zużycia przez 10kkm od remontu.

Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy, to bym nie szedł w kute. Kute są mocniejsze, ale za to mniejsze przebiegi osiągają. Jak się tłucze, to się wytłucze.

1l/1000km już za dużo.
Zależy z jakiego stopu są tłoki, np. Mahle ze stopu 4032 praktycznie nie biorą oleju bo są ciasno pasowane (tylko dwie setki luźniej niż seria), natomiast Mahle ze stopu 2618 już biorą olej bo mają większą wytrzymałość ale i luźniej są pasowane.

ODPOWIEDZ