Panie i Panowie
Rudy sie przyczaił na uklad wydechowy i mu sie udało ;trza wymienic. Prowadze rozmowy z firmami, ktore mają duże doświadczenie w ww. profesji. Chodzi mi jakość wykonania i montażu: el-tec vs mgmotorsport. Obydwie firmy propnują podobne rozwiązania i ceny oraz wiadomo że jakość też jest super. Ale jak już płacę to i wymagam
I jeszcze jedno: katalizator sportowy jest lepszy od zamiennika oem-owego?
Jako ze jestem początkujący liczę na konkretne ZA i PRZECIW
Dziekuje
Pawel
Który układ lepszy?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Re: Który układ lepszy?
Mogę powiedzieć, że nie słyszałam piękniejszego wydechu niż MG. Ale nic więcej nie doradzę
Re: Który układ lepszy?
Stronnicza jesteś
A tak na poważnie -podobno w mg jest więcej spawów a nie gięć na rurach. To jest lepiej czy gorzej czy..... zadaje pytanie bez sensu bo to nie ma wplywu na cokolwiek?
A tak na poważnie -podobno w mg jest więcej spawów a nie gięć na rurach. To jest lepiej czy gorzej czy..... zadaje pytanie bez sensu bo to nie ma wplywu na cokolwiek?
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Który układ lepszy?
Teoretycznie im mniej spawów tym lepszy przepływ spalin, ale tu by trzeba wejść w takie szczególiki... no i wiadomo, rura w całości lepsza niż rura w kawałkach
Re: Który układ lepszy?
Dzięki
Po opiniach w internecie (!) wynika że gm jest lepszy, dokładniejszy... ale właśnie jest więcej spawów i części.
Chcialbym miarodajne opinie- a na takie kicze właśnie od was
Po opiniach w internecie (!) wynika że gm jest lepszy, dokładniejszy... ale właśnie jest więcej spawów i części.
Chcialbym miarodajne opinie- a na takie kicze właśnie od was
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Re: Który układ lepszy?
pawel007, przecież już Ci napisałam
Remek miał przelot MG w WRX przez jakieś 7, czy 8 lat - aż do sprzedaży auta, po której wiemy, że jeszcze co najmniej 2 lata dalej bez zmian. Brzmiał (wydech) pięknie, nie było z nim żadnych problemów, nie rdzewiał, nawet nalot się na nim nie robił. Mój Greddy wyglądał jak stary zardzewiały trup przy MG.
Gdyby nie fakt, że wolę nie zakładać przelotu do 2.5 turbo, to bym sobie taki sam sprawiła.
Remek miał przelot MG w WRX przez jakieś 7, czy 8 lat - aż do sprzedaży auta, po której wiemy, że jeszcze co najmniej 2 lata dalej bez zmian. Brzmiał (wydech) pięknie, nie było z nim żadnych problemów, nie rdzewiał, nawet nalot się na nim nie robił. Mój Greddy wyglądał jak stary zardzewiały trup przy MG.
Gdyby nie fakt, że wolę nie zakładać przelotu do 2.5 turbo, to bym sobie taki sam sprawiła.
Re: Który układ lepszy?
No i to jest konkret! Dziękuję za radę wszystkim .....czyli dwóm forumowiczom z kilku tysięcy na tym forum
Na poważnie - dziękuję.
Na poważnie - dziękuję.