Cześć wszystkim.
Witałem się już jako ,,swierzak'' w odpowiednim do tego miejscu, czyli w temacie ,,Powitania''.
Jako ze jest to temat o silnikach, wiec chyba jestem w odpowiednim miejscu z moim pytaniem. Jutr będę jechał sfinalizować zakup mojej pierwszej ,,Subarynki -Forka'' (2008 Subaru Forester 2.5 XTEn 5dr) i mam takie pytanie dotyczące silnika. Oczywiście żadna odpowiedz już raczej nie zmieni podjętej przeze mnie decyzji i mam nadzieje ze jutro wszystko uda się dopiąć.
Czy jest jakaś możliwość wzrokowo, lub po numerach silnika, stwierdzić czy wersja silnika w Forku, którego chce kupić, to silnik z hydraulicznymi szklankami, czy jednak ze zwykłymi popychaczami, podlegającymi okresowej kontroli i regulacji luzu na zaworach?
Jeśli ktoś zna odpowiedz, to będę bardzo wdzięczny za oświecenie mnie ociemniałego.
Dzięki i pozdrawiam.
Silniki Subaru
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Silniki Subaru
Witam Panie i Panowie.
Może kroś będzie potrafił mi udzielić odpowiedzi, lub naprowadzić trochę gdzie szukać odpowiedzi.
Jutro jadę być może sfinalizować kupno mojej pietwszej ,,Subarynki-Forka’’ o czym napisałem już wcześniej w dziale Piwitania.
Pytanie jest następujące: czy jest możliwość wzrokowo, rozpoznać silnik ze szklankami hydraulicznymi, od silnika z tradycyjnymi popychaczami? Może można to odzczytać z numeru silnika, badz z numeru VIN?
Doczytałem że silnik ze szklankami, jest mniej problematyczny po jego zagazowaniu i odpada wtedy okresowa regulcję.
Samochód to: Subaru Forester 2008, 2.5xt, przebieg ok. 75000 km.
Może kroś będzie potrafił mi udzielić odpowiedzi, lub naprowadzić trochę gdzie szukać odpowiedzi.
Jutro jadę być może sfinalizować kupno mojej pietwszej ,,Subarynki-Forka’’ o czym napisałem już wcześniej w dziale Piwitania.
Pytanie jest następujące: czy jest możliwość wzrokowo, rozpoznać silnik ze szklankami hydraulicznymi, od silnika z tradycyjnymi popychaczami? Może można to odzczytać z numeru silnika, badz z numeru VIN?
Doczytałem że silnik ze szklankami, jest mniej problematyczny po jego zagazowaniu i odpada wtedy okresowa regulcję.
Samochód to: Subaru Forester 2008, 2.5xt, przebieg ok. 75000 km.