Cześć.
W związku z tym, iż truje moją imprezę podtlenkiem chciałbym obniżyć troszkę przód. Mam bardzo niemiły efekt motorówki. Z tyłu któryś z właścicieli zastosował kolumny z wrx. Przeszukując internet natknąłem się na sprężyny przód z wrx, są krótsze. Zastanawia mnie jak kwestia twardości i ile rzeczywiście usiądzie przód. Imprezka to Hawk RS US-spec.
[Impreza Gd] Sprężyny przód
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
[Impreza Gd] Sprężyny przód
Ja po założeniu gazu przehartowałem sprężyny na tyle przy okazji wymiany amorków. Ze 2 lata było git, teraz trochę siadło.
Nie lepiej pomyśleć nad wzmocnieniem tyłu niż obniżać przód?
Nie lepiej pomyśleć nad wzmocnieniem tyłu niż obniżać przód?
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
[Impreza Gd] Sprężyny przód
Właśnie tył siedzi idealnie + jest bardzo sztywny. Przód wydaje się miękcejszy( pewnie dlatego że tył z wrx). Nie latam po kjs-ach, w większości roku napęd jest mi niekonieczny, co nie oznacza, że nie potrzebny.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 37 razy
- Polubione posty: 76 razy