Pacjent tak jak w tytule.
Wyskoczyły mi kontrolki
Check engine
Mrugajaca od tempomatu
I wyłączony esp
Samochód ledwo co kupiony
Zdiagnozowany problem to błąd p0011 czyli czujnik położenia wałka rozrządu. Termin u mechanika mam za 2 tygodnie dopiero więc moje pytania brzmia
- czy można użytkować dalej samochód czy lepiej dać sobie spokój?
- czy rozrząd przeskoczył? Czy ewentualnie jest zagrożenie przeskoczenia ?
Czy problemem może być olej ? Na bagnecie jest Aż ponad stan a ostatni raz był wymieniany w 2014 ale od 2016 od tego czasu samochód stał bo właściciel umarł. Wymiana była przy 134 tysiącach ale jak pisałem samochód długo stał w garażu. Nie mam także i formacji czy bym rozrząd wymieniany... oczywiście jak trafi już do mechanika to będzie wymieniany.
Samochód nie ma LPG, nie stracił mocy, nie zamula, ładnie się wykręca na obroty wszystko wygląda jak by było dobrze... aktualny przebieg 155 tyś
Proszę o pomoc i wszelkie sugestie. Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)
Subaru Impreza 2007 2.0 150hp Problem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Subaru Impreza 2007 2.0 150hp Problem
Jeździsz samochodem i od 5 lat nie był wymieniony olej? Wiem że długo stał. To tak poza tematem.
To czy przeskoczył rozrząd to sprawdzisz ustawiając go na znaki.
A czujniki położenia wału czy wałka się po prostu czasem psują. Ale może zacznij od sprawdzenia wtyczki od czujnika. Skoro długo auto było nie ruszane.
To czy przeskoczył rozrząd to sprawdzisz ustawiając go na znaki.
A czujniki położenia wału czy wałka się po prostu czasem psują. Ale może zacznij od sprawdzenia wtyczki od czujnika. Skoro długo auto było nie ruszane.
Subaru Impreza 2007 2.0 150hp Problem
Tak poza tematem napisałem że samochód ledwo kupiony i tylko informację mam że olej był wymieniany w 2014 ostatni raz