Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
marsd
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kielce
- Auto: Outback 2,5
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 kwie 2009, o 13:58
Witam
Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Outbecka 2,5 + LPG z 2000 r.
Jednak zaobserwowałem w nim kilka dziwnych rzeczy. Jedną z nich jest gaśnięcie silnika przy włączonym przycisku Power. Gaśnie najczęściej po ostrej jeździe, jak np. zatrzymam się na światłach lub bardzo zwolnię. Auto ma oryginalny (salonowy) gaz.
Czy może ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś takim?
marsd
-
inquiz
- 6 gwiazdek
- Auto: pojazd wolnobieżny
-
Polubił:
421 razy
-
Polubione posty:
361 razy
Post
19 kwie 2009, o 23:06
1. jak nie gaśnie na zapiętej na stałe PB to masz odpowiedź.
2. u mnie przez jakiś czas było tak, że potrafił zgasnąć i nie odpalić na P - zawsze w sytuacji jeżdżenia po "ciut" głębszych kałużach, na N i po wyschnięciu już bez problemów.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
inquiz
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
442 razy
Post
19 kwie 2009, o 23:13
marsd pisze:Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Outbecka 2,5 +
LPG z 2000 r.
Ot i pies pogrzebany....

jarmaj
-
marsd
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kielce
- Auto: Outback 2,5
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
20 kwie 2009, o 13:25
czyli to wina LPG. Oby przyczyna była po stronie jakości gazu, a nie instalacji i jej współpracy w silnikiem

marsd
-
Chloru
- 6 gwiazdek
- Ostrzeżenia: 1
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
-
Polubił:
244 razy
-
Polubione posty:
523 razy
Post
20 kwie 2009, o 13:27
jarmaj, nawet porządne zapalniczki są na benzynę, nie ?

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Chloru