przekładka z 1,6 na 2,0

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
lukario
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: wawa
Auto: impreza kombi 2,0
Polubił: 0
Polubione posty: 0

przekładka z 1,6 na 2,0

Post 20 sty 2012, o 23:57

Witam wszystkich jak widać to mój "dziewiczy" post na tym forum, do rzeczy : zakupiłem impreze z 93 roku teoretycznie z silnikiem 1,6. Co się okazało jest w nim 2,0 125hp. poprzedni właściciel zanim wstawił je w komis dokonał modyfikacji, wymienił silnik i sprzęgło, jestem laikiem jeżeli chodzi o "wanne" i nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem chciałbym żebyście mnie uświadomili czy tylko silnik został wymieniony czy też skrzynia i napędy, :cofee:



Bergen
Awatar użytkownika
Moderator
Lokalizacja: Wrocław
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: przekładka z 1,6 na 2,0

Post 21 sty 2012, o 00:20

Obawiam się że dopóki nie odczytasz numerów na skrzyni i tylnym dyfrze, to się nie dowiemy.

Skąd wiesz że to 2.0?

lukario
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: wawa
Auto: impreza kombi 2,0
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: przekładka z 1,6 na 2,0

Post 21 sty 2012, o 00:55

Ten człowiek z komisu powiedział mi o tym, poza tym dzisiaj wymieniłem kable i świece i mechanik zamawiał cześci do 2,0 125hp i pasowało wszystko,

bujak27
4 gwiazdki
Auto: wrx
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: przekładka z 1,6 na 2,0

Post 21 sty 2012, o 01:04

Miałem kiedyś impreze kombi 1.6 94 i wpierdzieliłem silnik 2.2.Skrzynia została od 1.6 Na bloku pod alternatorem jest oznaczenie pojemności EJ i pojemność

lukario
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: wawa
Auto: impreza kombi 2,0
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: przekładka z 1,6 na 2,0

Post 21 sty 2012, o 01:26

super, jutro zobaczę. THX

dodo
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa/WPY
Auto: GF8
Polubił: 0
Polubione posty: 0