OUTBACK
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: OUTBACK
Ja bym bardziej zapytałFUX pisze: Budżet i preferencje rocznikowe mile widziane, jeżeli już...


A kasę się znajdzie zawsze na marzenia


https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: OUTBACK
właśnie myślę o nowym
Jeżdżę jakieś 50ty. Rocznie.
Przycisoac jak każdy w miarę rozsądku. Miasto z jakiego jestem to okolice raciborza
Jeżdżę jakieś 50ty. Rocznie.
Przycisoac jak każdy w miarę rozsądku. Miasto z jakiego jestem to okolice raciborza
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: OUTBACK
mlody1163, przy takich przebiegach H6 będzie (delikatnie mówiąc) mało ekonomiczny. Mamy tu co prawda paru kolegów, którzy jeżdżą trzylitrowymi OBK, leją im te +/- 15 na sto (w korkach i przy ostrzejszej jeździe chyba czasami więcej), i jeszcze się cieszą (nowszy 3.6 raczej nie będzie oszczędniejszy od 3.0) - no i dobrze, kto bogatemu zabroni
- ale nie każdy może sobie pozwolić na takie fanaberie.
Gazowanie tych silników generalnie jest odradzane, zresztą, przy nowym - są też inne bariery poza techniczną.
Jeśli powyższe Cię nie przeraża - a chcesz mieć mocny silnik i automat - bierz H6. To rasowy napęd dla takiego auta, jak OBK.
W innym przypadku - 2.5 w manualu. Jest wyraźnie wolniejszy, co nie znaczy, że jakoś szczególnie wolny (na naszych forumowych pojeżdżawkach niektóre OBK 2.5 śmigają całkiem-całkiem, jeden nawet z gazem
).
Nowsze sztuki uchodzą za relatywnie oszczędne.
Jeśli natomiast chcesz jeździć trochę szybciej i trochę taniej niż benzynowym 2.5, bier Pan klekota. Uchodzi za całkiem fajny silnik, tylko niektórym fajczą się sprzęgła. Podobno (
) pomaga specjalny kurs jazdy w SJS i zmiana softu - jest na ten temat sporo na forum.
Miłego wybierania
- i zadowolenia z wyboru 

Gazowanie tych silników generalnie jest odradzane, zresztą, przy nowym - są też inne bariery poza techniczną.
Jeśli powyższe Cię nie przeraża - a chcesz mieć mocny silnik i automat - bierz H6. To rasowy napęd dla takiego auta, jak OBK.
W innym przypadku - 2.5 w manualu. Jest wyraźnie wolniejszy, co nie znaczy, że jakoś szczególnie wolny (na naszych forumowych pojeżdżawkach niektóre OBK 2.5 śmigają całkiem-całkiem, jeden nawet z gazem

Nowsze sztuki uchodzą za relatywnie oszczędne.
Jeśli natomiast chcesz jeździć trochę szybciej i trochę taniej niż benzynowym 2.5, bier Pan klekota. Uchodzi za całkiem fajny silnik, tylko niektórym fajczą się sprzęgła. Podobno (

Miłego wybierania


Re: OUTBACK
no i udałem sie do saloniku i powiem ze klekot zrobił wrażenie
ale lipa bo subaru i p nie ma białej perły i trzeba wybarć cosik z pozostałych kolorków
moze macie jakieś szczególy aby poszukać gdzies indziej
ale lipa bo subaru i p nie ma białej perły i trzeba wybarć cosik z pozostałych kolorków
moze macie jakieś szczególy aby poszukać gdzies indziej
Re: OUTBACK
niż w salonie? nowego? na litwiemlody1163 pisze:
moze macie jakieś szczególy aby poszukać gdzies indziej

Re: OUTBACK
U mniedamaz pisze: niż w salonie? nowego? na litwie


https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: OUTBACK
Proszę o pomoc w sprawie Outbacka (potrzebny magik do uruchomienia silnika 2,5 turbo)
szybki opis sytuacji
-outback import stany 2005r wersja 2,5 XT manual po przejsciach z przodem
- w stanach został dołożony komp a nawet dwa firmy Dastek
- po złożeniu przodu i silnika nie wszystkie przewody ciśnieniowe i vacum znalazły się na swoim miejscu może nawet są braki
efekt auto pali i jeździ do 3,5 tys obrotów dalej syczy dyszy i barkuje mocy dlatego potrzebuję warsztatu gdzie ktoś poskłada to w całość jak należy bo serducho się kroi
Mieszkam 100 km od stolicy i 60 km od Lublina.
szybki opis sytuacji
-outback import stany 2005r wersja 2,5 XT manual po przejsciach z przodem
- w stanach został dołożony komp a nawet dwa firmy Dastek
- po złożeniu przodu i silnika nie wszystkie przewody ciśnieniowe i vacum znalazły się na swoim miejscu może nawet są braki
efekt auto pali i jeździ do 3,5 tys obrotów dalej syczy dyszy i barkuje mocy dlatego potrzebuję warsztatu gdzie ktoś poskłada to w całość jak należy bo serducho się kroi

Re: OUTBACK
Zapytowywuję szanowne grono - kto robił i może mnie poinstruować - rozrząd w OBK H6 02'
Co należy zrobić i kiedy - i ile oczywiście to moze kosztować?
Od kupna auta prawie 3 lata temu nie robiłem nic w tej materii, sądząc że łancuszek jest wieczny (możecie mnie za to op...), choć podczas regulacji zaworów u Zbyszka na Bajecznej wspominał o zrobieniu rozrządu, ale nie byłem wtedy na to gotowy finansowo. Nie mam żadnych niepokojących dźwięków spod maski, auto chodzi jak malina (właśnie zrobiłem gumy i łaczniki razem z tarczami i klockami) - ale mnie ktoś ostatnio "nastraszył" żeby to zrobić, bo You never know...
auto ma 212 kkm nakulane, zawory regulowane jakieś 15kkm temu, w zeszłym roku rolki i napinacz wymieniane, chłodnica wymieniona - możliwe że pompa wody też - nie pamiętam, bo nie mogę paragonu zlokalizować.
z czym to się je i czego się spodziewać?
Co należy zrobić i kiedy - i ile oczywiście to moze kosztować?
Od kupna auta prawie 3 lata temu nie robiłem nic w tej materii, sądząc że łancuszek jest wieczny (możecie mnie za to op...), choć podczas regulacji zaworów u Zbyszka na Bajecznej wspominał o zrobieniu rozrządu, ale nie byłem wtedy na to gotowy finansowo. Nie mam żadnych niepokojących dźwięków spod maski, auto chodzi jak malina (właśnie zrobiłem gumy i łaczniki razem z tarczami i klockami) - ale mnie ktoś ostatnio "nastraszył" żeby to zrobić, bo You never know...
auto ma 212 kkm nakulane, zawory regulowane jakieś 15kkm temu, w zeszłym roku rolki i napinacz wymieniane, chłodnica wymieniona - możliwe że pompa wody też - nie pamiętam, bo nie mogę paragonu zlokalizować.
z czym to się je i czego się spodziewać?
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski