OUTBACK

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
FUX
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: ze sofy.
Auto: jeżdżące
Polubił: 236 razy
Polubione posty: 350 razy

Re: OUTBACK

Post 10 sie 2010, o 21:24

Budżet i preferencje rocznikowe mile widziane, jeżeli już...


Dolce far niente ;-)

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: OUTBACK

Post 10 sie 2010, o 21:52

FUX pisze: Budżet i preferencje rocznikowe mile widziane, jeżeli już...
Ja bym bardziej zapytał :arrow: ile Kolega zamierza jeździć rocznie i w jakim mieście mieszka oraz czy lubi przycisnąć :idea:
A kasę się znajdzie zawsze na marzenia :arrow: chyba :mrgreen:

mlody1163
0 gwiazdek
Auto: alfa156 SW -citroen c4 GP
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK

Post 12 sie 2010, o 22:18

właśnie myślę o nowym
Jeżdżę jakieś 50ty. Rocznie.
Przycisoac jak każdy w miarę rozsądku. Miasto z jakiego jestem to okolice raciborza

tadeklodz
2 gwiazdki
Auto: forester my09
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK

Post 12 sie 2010, o 22:34

jak nowy to zapytaj o cenę pod adresem:
http://www.subaru.lt
mówią po polsku też

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: OUTBACK

Post 12 sie 2010, o 22:50

mlody1163, przy takich przebiegach H6 będzie (delikatnie mówiąc) mało ekonomiczny. Mamy tu co prawda paru kolegów, którzy jeżdżą trzylitrowymi OBK, leją im te +/- 15 na sto (w korkach i przy ostrzejszej jeździe chyba czasami więcej), i jeszcze się cieszą (nowszy 3.6 raczej nie będzie oszczędniejszy od 3.0) - no i dobrze, kto bogatemu zabroni ;-) - ale nie każdy może sobie pozwolić na takie fanaberie.
Gazowanie tych silników generalnie jest odradzane, zresztą, przy nowym - są też inne bariery poza techniczną.

Jeśli powyższe Cię nie przeraża - a chcesz mieć mocny silnik i automat - bierz H6. To rasowy napęd dla takiego auta, jak OBK.

W innym przypadku - 2.5 w manualu. Jest wyraźnie wolniejszy, co nie znaczy, że jakoś szczególnie wolny (na naszych forumowych pojeżdżawkach niektóre OBK 2.5 śmigają całkiem-całkiem, jeden nawet z gazem :oops: ).
Nowsze sztuki uchodzą za relatywnie oszczędne.

Jeśli natomiast chcesz jeździć trochę szybciej i trochę taniej niż benzynowym 2.5, bier Pan klekota. Uchodzi za całkiem fajny silnik, tylko niektórym fajczą się sprzęgła. Podobno ( 8-) ) pomaga specjalny kurs jazdy w SJS i zmiana softu - jest na ten temat sporo na forum.

Miłego wybierania :thumb: - i zadowolenia z wyboru :-)

mlody1163
0 gwiazdek
Auto: alfa156 SW -citroen c4 GP
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK

Post 25 sie 2010, o 14:52

no i udałem sie do saloniku i powiem ze klekot zrobił wrażenie
ale lipa bo subaru i p nie ma białej perły i trzeba wybarć cosik z pozostałych kolorków

moze macie jakieś szczególy aby poszukać gdzies indziej

damaz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z Damaziowa
Polubił: 0
Polubione posty: 97 razy

Re: OUTBACK

Post 27 sie 2010, o 13:49

mlody1163 pisze:
moze macie jakieś szczególy aby poszukać gdzies indziej
niż w salonie? nowego? na litwie :whistle:

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: OUTBACK

Post 28 sie 2010, o 20:12

damaz pisze: niż w salonie? nowego? na litwie
U mnie :idea: :mrgreen:

uve_solid
0 gwiazdek
Auto: ouback 2,5 xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK

Post 2 wrz 2010, o 23:41

Proszę o pomoc w sprawie Outbacka (potrzebny magik do uruchomienia silnika 2,5 turbo)

szybki opis sytuacji
-outback import stany 2005r wersja 2,5 XT manual po przejsciach z przodem
- w stanach został dołożony komp a nawet dwa firmy Dastek
- po złożeniu przodu i silnika nie wszystkie przewody ciśnieniowe i vacum znalazły się na swoim miejscu może nawet są braki
efekt auto pali i jeździ do 3,5 tys obrotów dalej syczy dyszy i barkuje mocy dlatego potrzebuję warsztatu gdzie ktoś poskłada to w całość jak należy bo serducho się kroi ;-( Mieszkam 100 km od stolicy i 60 km od Lublina.

gregski
6 gwiazdek
Lokalizacja: inąd
Auto: Mammut
Polubił: 0
Polubione posty: 5 razy

Re: OUTBACK

Post 3 wrz 2010, o 09:30

mlody1163, piszc czego ci trzeba, kto placi za paliwo itp

busik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: SM
Auto: DS5
Polubił: 48 razy
Polubione posty: 117 razy

Re: OUTBACK

Post 22 kwie 2011, o 11:25

Zapytowywuję szanowne grono - kto robił i może mnie poinstruować - rozrząd w OBK H6 02'
Co należy zrobić i kiedy - i ile oczywiście to moze kosztować?
Od kupna auta prawie 3 lata temu nie robiłem nic w tej materii, sądząc że łancuszek jest wieczny (możecie mnie za to op...), choć podczas regulacji zaworów u Zbyszka na Bajecznej wspominał o zrobieniu rozrządu, ale nie byłem wtedy na to gotowy finansowo. Nie mam żadnych niepokojących dźwięków spod maski, auto chodzi jak malina (właśnie zrobiłem gumy i łaczniki razem z tarczami i klockami) - ale mnie ktoś ostatnio "nastraszył" żeby to zrobić, bo You never know...
auto ma 212 kkm nakulane, zawory regulowane jakieś 15kkm temu, w zeszłym roku rolki i napinacz wymieniane, chłodnica wymieniona - możliwe że pompa wody też - nie pamiętam, bo nie mogę paragonu zlokalizować.
z czym to się je i czego się spodziewać?
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski

ODPOWIEDZ