remont silnika i sprzęgła
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 82 razy
- Polubione posty: 6 razy
Re: remont silnika i sprzęgła
Nie ma szans że za 500 zł kupiłeś OEM sprzęgło bo ono kosztuje 1100. Tak samo rozrząd OEM kosztuje trochę więcej. To co kupiłeś to zwykłe zamienniki. Z zacierającymi się łożyskami przez pasek Conti to bzdura. Łożyska się zacierają jak się oszczędza i wstawia zamienniki rolek na jednorzędowym łożysku a nie przez pasek.
P.S. A jak twierdzisz że masz OEMowe części w tych pieniądzach to pokaż opakowania po częściach :)
P.S. A jak twierdzisz że masz OEMowe części w tych pieniądzach to pokaż opakowania po częściach :)
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: remont silnika i sprzęgła
Widzęsprzegło- poprosze tylko z pozycji na fa slabo moge dojrzec co to jest... bo za 540zł sprzegielko kompletne byloby ciekawe
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: remont silnika i sprzęgła
skwaro jak by twoja wiedza była wystarczająco to byś wiedział że właśnie tej firmy łożyska idą na pierwszy montaż w subaru
bo subaru nie produkuje łożysk
więc następnym razem przeczytaj i się zastanów zanim napiszesz
bo subaru nie produkuje łożysk
więc następnym razem przeczytaj i się zastanów zanim napiszesz
Re: remont silnika i sprzęgła
Porównaj sobie rolki w zamienniku z OEM to będziesz wiedział o czym mowa. Na razie powtarzasz bełkot sprzedawców, którzy korzystają na takich naiwnych jak Ty :) Porównaj też sobie sprzęgło OEM z zamiennikiem, przyjrzyj się dokładnie sprężynom w tarczy. Dlatego właśnie OEM kosztuje x2 ale potem przynajmniej działa i nie ma problemu z szarpaniem. Wydaje Ci się że zjadłeś wszystkie rozumy ale tak naprawdę nie wiesz skąd się bierze taka cena a nie inna. Za doświadczenie się płaci. Za to że ktoś wie że niektóre rolki napinacza w zamienniku nadają się na śmietnik nie do silnika, że sprzęgło w zamienniku potrafi szarpać przy ruszaniu. Ale powodzenia, wiesz lepiej, a ludzi, którzy mają o tych autach pojęcie wyzywasz od oszustów i wymyślasz teorie o za twardym pasku rozrządu :) Powodzenia z takim podejściem :) Często do nas na warsztat trafiają auta po takich specach co wiedzą jak zrobić tanio, ale zazwyczaj chytry dwa razy traci ;) Życzę Ci żebyś nie był jednym z nich :)
Re: remont silnika i sprzęgła
każdy wie swoje
a serwis zawsze kosztuje dwa razy tyle co to samo łożysko tej samej firmy tylko gdzie indziej kupione bo serwisy zawsze tyle przycinają, to każdy wie, tylko nie wiem dlaczego ty taki znawca nie wiesz
a serwis zawsze kosztuje dwa razy tyle co to samo łożysko tej samej firmy tylko gdzie indziej kupione bo serwisy zawsze tyle przycinają, to każdy wie, tylko nie wiem dlaczego ty taki znawca nie wiesz
Re: remont silnika i sprzęgła
Nie rozumiesz że w OEM jest dwurzędowe łożysko a w zamiennikach pakują jednorzędowe żeby było taniej? Weź w rękę OEM i zamiennik, porównaj i wtedy pisz. Bo na razie nie wiesz o czym mowa.
Re: remont silnika i sprzęgła
a pasek conti sam osobiście sprawdziłem i jest o wiele twardszy od mitsuboshi
Re: remont silnika i sprzęgła
już jest taniej tylko nie wszyscy o tym wiedzą ;))))))Sławek pisze:Robi się coraz ciekawiej - może będzie taniej. tomek76k7 trzym się![]()
![]()
Re: remont silnika i sprzęgła
Nie chcę się wtrącać między wódkę a zagryzkę, ale jak obejrzałem kilka filmików na YT odnośnie zmiany rozrządu w OBK USA to na pierwszy montaż dają tam rolki na pojedynczym łożysku (silnik EJ 253 SOHC), choć nie wiem czy tak jest w każdym silniku Subaru.skwaro pisze:Nie rozumiesz że w OEM jest dwurzędowe łożysko a w zamiennikach pakują jednorzędowe żeby było taniej? Weź w rękę OEM i zamiennik, porównaj i wtedy pisz. Bo na razie nie wiesz o czym mowa.
Sam niedawno robiłem kompletny rozrząd ale w USA cena części + robocizna to aż 900 USD ze wszystkimi rolkami, pompą wody i dwoma paskami klinowymi na pompę wspomagania i klimę

-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: remont silnika i sprzęgła
Hej, odwodząc od kłótni, sklep gc8pl istnieje, kupowałem u nich UPG. Potem oddałem auto do serwisu w Radomiu, zapłaciłem swoje i cieszę się jazdą. Uszczelki były ori.zinc pisze:p
3.Co ty o pieniadzach ?? Chlopie cale forum nie wierzy w magie a Ty sie upierasz??POKAZ TEN SKLEP-obdzwonilem chyba wszystkie z panoramy firm i nie znalazlem... Jesli masz mega dojscie-chwala Ci ale odpiepsz sie ze inni kradna,oszukuja klientow itd.
Sprzedam bandita 1200
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: remont silnika i sprzęgła
Pan przedewszystkim mówił że ma DOHC, okazuje się że SOHC, no i remont głowicy z uszczelniaczami za 150zł co jest cena samych uszczelniaczy... Właśnie rozmawiałem z szefem i na rozrząd na sohc bez pompy wody to mamy takie same ceny bez problemu... Co innego DOHC i pompa wody... Pan też był zdziwiony że do robienia upg wyciągamy częściowo sohc mimo że da się bez ruszania... Ale jak ma być dobrze, czysto bez piachu w cylundrach itd to robimy profi. To jak z remontem łazienki, tani hydraulik może i zrobi rurki ake czy trwałe? Tani kafelkarz płytki położy ale czy idealnie? Oby! Koniec
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: remont silnika i sprzęgła
Dla mnie też te ceny są co najmniej z czapy wyciągnięte. Mnie UPG w sumie wyszło 2,5 tyś. W ASO wyjęcie silnika i rozkręcenie kosztowało mnie 1500 zł. Doszły do tego obróbki głowic, uszczelki, jakieś pierdoły dodatkowe - relatywnie i tak okej. Okazało się, że i tak winna była nagrzewnica i sposób wpięcia lpg ale to już inna historia. W każdym razie - ceny kolega podaje co najmniej dziwne.
Cena rozrządu w ASO 400 zł - robocizna.
Cena rozrządu w ASO 400 zł - robocizna.
Sprzedam bandita 1200
Re: remont silnika i sprzęgła
Witam wszystkich subaru nadal jeździ bez problemów ;)
Mam jeszcze jeden problem, przy włączaniu świateł przygasa mi panel od nawiewu, czy jest sposób na to aby świecił się mocniej tak jak przy wyłączonych światłach
Mam jeszcze jeden problem, przy włączaniu świateł przygasa mi panel od nawiewu, czy jest sposób na to aby świecił się mocniej tak jak przy wyłączonych światłach
Re: remont silnika i sprzęgła
nie zrozumiałeś pytania ale już nie ważneKubik1 pisze:A po co je wyłączasz, skoro same gasną po wyjęciu kluczyka?
