
Opory toczenia i podsterowność
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
ertech_pl
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Auto: Subaru Impreza 2.0 RC
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Opory toczenia i podsterowność
Jak najbardziej, a dodatkowo nie zerwać przyczepności przednich kół poprzez zbyt ostry skręt kierownicą 

-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: Opory toczenia i podsterowność
Ewentualnie zerwać przyczepność tylnych kół przez zbyt ostre wciśnięcie gazu 

- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Opory toczenia i podsterowność
przy wejściu w zakręt? cza by było przód odłączyć chyba, a i wtedy wątpliweKonto usunięte pisze: Ewentualnie zerwać przyczepność tylnych kół przez zbyt ostre wciśnięcie gazu


-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: Opory toczenia i podsterowność
Jeśli zrobisz to na prostej i nie wykonasz żadnego ruchu kierownicą, to faktycznie wielce prawdopodobne jest, że pojedziesz dalej prosto, tylko nieco szybciejAlan, Alan, Alan! pisze:przy wejściu w zakręt? cza by było przód odłączyć chyba, a i wtedy wątpliweKonto usunięte pisze: Ewentualnie zerwać przyczepność tylnych kół przez zbyt ostre wciśnięcie gazuMusi być choć trochę złamane, a WRX nawet odrobinę bardziej
