Witam,
kolego Helo gdzie dorwałeś takie fajne "książki"? Masz jakiś link lub może skany ?
Był bym wdzięczny, co do dobrego mechanika to trochę bliżej masz w Krasnymstawie CTG Performance, na Mostowej
Mechanik to pasjonat marki i mechaniki.
Szary olej w skrzyni po 5tys
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Szary olej w skrzyni po 5tys
Manuale
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... back/2008/
https://carmanuals2.com/brand/subaru
https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?1 ... el-USDM-EU
Jak ktos ma do wersji EU z 2008 to poproszę o info. Szczególnie interesuje mnie schemat elektryki.
Teraz siedzę we Wrocławiu, będę szukała warsztatu tutaj... lub zrobię to sam.
Co do wyciągania i rozbrojenia silnika nie mam wątpliwości, to składanie shortblocka i regeneracje głowic oddałbym fachowcom.
Generalnie jak to zwykle bywa chce zminimalizować koszty.
Za informacje o firmach które mierzą i obrabiają bloki i wały do Subaru będę wdzięczny. Rozważam wysyłkę do dowolnego miejsca w Polsce.
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... back/2008/
https://carmanuals2.com/brand/subaru
https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?1 ... el-USDM-EU
Jak ktos ma do wersji EU z 2008 to poproszę o info. Szczególnie interesuje mnie schemat elektryki.
Teraz siedzę we Wrocławiu, będę szukała warsztatu tutaj... lub zrobię to sam.
Co do wyciągania i rozbrojenia silnika nie mam wątpliwości, to składanie shortblocka i regeneracje głowic oddałbym fachowcom.
Generalnie jak to zwykle bywa chce zminimalizować koszty.
Za informacje o firmach które mierzą i obrabiają bloki i wały do Subaru będę wdzięczny. Rozważam wysyłkę do dowolnego miejsca w Polsce.
Szary olej w skrzyni po 5tys
Drogi Helo!
Pisałeś że miałeś u siebie konwersję na jednomasę. Możesz mi napisać od czego było sprzęgło, od czego zamach i czy trzeba było zmieniać coś jeszcze? Np łapę?
Póki co moja dwumasa jeszcze działa ale wolałbym być gotów na jej kres :)
Pisałeś że miałeś u siebie konwersję na jednomasę. Możesz mi napisać od czego było sprzęgło, od czego zamach i czy trzeba było zmieniać coś jeszcze? Np łapę?
Póki co moja dwumasa jeszcze działa ale wolałbym być gotów na jej kres :)
Szary olej w skrzyni po 5tys
Kupiłem to:
https://allegro.pl/oferta/zestaw-konwer ... 8878138540
W zestawie było oryginalne kolo zamachowe i lapa sprzęgła z subaru z Forestera 2.5. Jak pokopie to może znajdę numer.
Na pewno potrzebne jeszcze są śruby koło zamachowe - wał. Były w zestawie, tez oryginalne subaru.
https://allegro.pl/oferta/zestaw-konwer ... 8878138540
W zestawie było oryginalne kolo zamachowe i lapa sprzęgła z subaru z Forestera 2.5. Jak pokopie to może znajdę numer.
Na pewno potrzebne jeszcze są śruby koło zamachowe - wał. Były w zestawie, tez oryginalne subaru.
Szary olej w skrzyni po 5tys
Ok to zawsze jakiś punkt zaczepienia. Choć trzeba przyznać że 1900 to niemało.
Może ktoś wie jaki trzeba kupić zamach (w sensie od jakiego modelu) i jakie sprzęgło dokładnie? Bo samo sprzęgło to pewnie 500, do tego łapa i używany zamach i się okaże że wyjdzie połowa tego ;) Np w tym zestawie z linka jest info że pasuje do Legacy 2.0 a dla brata używany zestaw ze sztywnym kołem ktoś mi oferował czyli takowe koła zamachowe istnieją.
Może ktoś wie jaki trzeba kupić zamach (w sensie od jakiego modelu) i jakie sprzęgło dokładnie? Bo samo sprzęgło to pewnie 500, do tego łapa i używany zamach i się okaże że wyjdzie połowa tego ;) Np w tym zestawie z linka jest info że pasuje do Legacy 2.0 a dla brata używany zestaw ze sztywnym kołem ktoś mi oferował czyli takowe koła zamachowe istnieją.