Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
21 sie 2011, o 17:37
Chloru pisze:Virus12 pisze:
ja mam teraz skromne 2.5 ale i tak jest kozak.
To zupełnie jak w Citroenie

Astra 4, nawet w najbardziej anemicznej wersji, też ma coś koło tego. Krótsza niż "szybka" przekładnia z estijaja

jarmaj
-
Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
-
Polubił:
247 razy
-
Polubione posty:
528 razy
Post
21 sie 2011, o 18:23
jarmaj, u mnie to jest dosc wzgledne. Auto ma dosc grube półosie i ogromną średnicę zawracania, przez co te 2,5 obrotu u mnie przekładają się pewnie na mniejsze wysunięcie drążka kierowniczego.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Chloru
-
LouCyphre
- 6 gwiazdek
- Auto: H&H
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
22 sie 2011, o 00:25
Chloru, And who cares... i tak masz zjebane olejożłopne pseudosportowe auto z kraju, który się poddał nawet brytolskim zadymiarzom

LouCyphre
-
Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
-
Polubił:
247 razy
-
Polubione posty:
528 razy
Post
22 sie 2011, o 07:12
LouCyphre, to nadal lepiej niż WieśWagen wyrwany z demobilu Bundeswehry

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Chloru