Efekt przełożenia magla STI 06 do GT

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Efekt przełożenia magla STI 06 do GT

Post 21 sie 2011, o 17:37

Chloru pisze:
Virus12 pisze: ja mam teraz skromne 2.5 ale i tak jest kozak.

To zupełnie jak w Citroenie :evilgrin: :mrgreen:

Astra 4, nawet w najbardziej anemicznej wersji, też ma coś koło tego. Krótsza niż "szybka" przekładnia z estijaja :giggle:



Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
Polubił: 247 razy
Polubione posty: 528 razy

Re: Efekt przełożenia magla STI 06 do GT

Post 21 sie 2011, o 18:23

jarmaj, u mnie to jest dosc wzgledne. Auto ma dosc grube półosie i ogromną średnicę zawracania, przez co te 2,5 obrotu u mnie przekładają się pewnie na mniejsze wysunięcie drążka kierowniczego.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

LouCyphre
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: H&H
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Efekt przełożenia magla STI 06 do GT

Post 22 sie 2011, o 00:25

Chloru, And who cares... i tak masz zjebane olejożłopne pseudosportowe auto z kraju, który się poddał nawet brytolskim zadymiarzom :mrgreen:

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
Polubił: 247 razy
Polubione posty: 528 razy

Re: Efekt przełożenia magla STI 06 do GT

Post 22 sie 2011, o 07:12

LouCyphre, to nadal lepiej niż WieśWagen wyrwany z demobilu Bundeswehry :mrgreen:
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

ODPOWIEDZ