WRX MY'01 a MY'03

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 16:40

A tam zaraz po zlej :P


Jacek "AMI" Rudowski

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 16:46

EŻu złośliwy, pisałem w pierwszym poście "...poza tym, co widać gołym okiem" :evilgrin:

EterycznyŻołądź
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 16:55

WiS, ale drugi raz powtórzyłeś MY00, a o bugaju pisałeś tylko raz, więc... :whistle:

Zresztą uważam wybór MY00 vs MY03 za trafniejszy. Obie piękne, obie się różnia, a takie MY03 i MY01 różnią się tylko tym, że jedno jest piękne i ciut lepsze, drugie jest brzydkie i ciut tańsze. ;-)

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 17:42

WiS - TSowy klub też jest elitarny.. nie każdy jeździ takimi Toyotkami, zreszta coś o tym wiesz :thumb:

ok w takim razie widze, że trzeba się przygotować na zakup stacji benzynowej do kompletu z wrx-em :lol:

chyba dałem się złapać z tym tematem posta... w takim razie jarmaj ma coś posredniego miedzy my00 a my03... jego autko wygląda ciut inaczej niz ten pierwszy niebieski od góry :roll:

i kolejne pytanie : da rade dorwać my03 do 50kpln ? pytam Was jak znawców realnych cen tego autka...

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 17:53

BaPee pisze: chyba dałem się złapać z tym tematem posta... w takim razie jarmaj ma coś posredniego miedzy my00 a my03...
Spoko, EŻ się czepia, w Europie jako WRX MY 00 robi właśnie ten z okrągłymi ślepiami, taki jak Jarmaja.
BaPee pisze: da rade dorwać my03 do 50kpln ?
Myślę, że tak. Fajne, czarne kombi od Arno poszło jakiś czas temu chyba za mniej niż 50... :roll:

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 18:04

na ogłoszeniach widziałem też my00 z oznaczeniem GT i wygląda jednak ciut inaczej :roll:

ja mam konkretne wymagania: sedan, niebieski, to cos dużego na klapie z tyłu, złote fele i kilka innych pierdółek :evilgrin:

pożyjemy zobaczymy :whistle:

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 18:10

W 2000 w Europie sprzedawano jeszcze GT i już WRX, stąd nieporozumienie.
BaPee pisze: sedan, niebieski, to cos dużego na klapie z tyłu, złote fele
Czyli mówiąc precyzyjniej, "wieś tańczy i śpiewa" :evilgrin: ;-) Pytaj Eterycznego Żołędzia, może sprzeda... ale wątpię, żeby za 50 :whistle:

EterycznyŻołądź
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 18:21

WiS, Eteryczny nie ma złotych felg i dobrowolnie nigdy nie będzie mieć. :-p Zresztą za 50.000 to kto wie, ale funtów. Taniej się nie opłaca.
WiS pisze: W 2000 w Europie sprzedawano jeszcze GT i już WRX, stąd nieporozumienie.

Ale ty pisałeś o MY, czyli Model Year, rok modelowy, w Subaru rok modelowy zaczyna się w drugiej połowie roku poprzedzającego i kończy w pierwszej roku właściwego, znaczy auta MY03 były produkowane od drugiej połowy 2002 do końca pierwszej połowy 2003. To tyczy się też innych modeli Subaru. Poszczególne "lata modelowe" różnią się trochę od siebie, najczęściej nieznacznie, ale czasami jest to np. całkowicie inna centralna część deski rozdzielczej, inne amortyzatory, czy... inny kolor zacisków.

Ostatnia wersja Impreza GT to MY99-MY00. Pierwsza nasza europejska Impreza WRX to MY01.

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 18:25

EterycznyŻołądź pisze: MY, czyli Model Year, rok modelowy, w Subaru rok modelowy zaczyna się w drugiej połowie roku poprzedzającego (...) Ostatnia wersja Impreza GT to MY99-MY00. Pierwsza nasza europejska Impreza WRX to MY01.
Święta prawda. Ale i tak od poczatku było wiadomo, o co chodzi ;-)

Reasumując:
- inaczej wystrojony silnik: na 98, nieco większa moc.
- nieco lepsze światła,
- inne zegary,
- ...?

Nie namęczyli się w Subaru z tą modyfikacją 8-)

EterycznyŻołądź
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 18:27

WiS, inne fotele i zagłówki z tyłu, inna kierownica. Trochę inna paleta kolorów.

WiS pisze: Święta prawda. Ale i tak od poczatku było wiadomo, o co chodzi ;-)

Moke pisadź tag. Tesz bendźe widomo oco bieka. Rozumisz?

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 19:02

WiS - wieś tańcząca i śpiewająca też nie jest zła :lol:

Eteryczny - jaki masz rocznik, nadwozie, kolorek ? czy jedyny słuszny ? :whistle:

zofija
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice/Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 19:51

Eteryczny to rocznik... hm, dokładnie nie wiem, ale chyba 80-coś. Co do nadwozia to widziałam go ze trzy razy ale trudno mi się wypowiedzieć - zdecydowanie klasa compact. Kolor - bladoróżowy :giggle:

EterycznyŻołądź
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 19:59

zofija, mniej więcej, nawet ciut bardziej późne niż wczesne to 80. :giggle:

Jedno się nie do końca zgadza:
zofija pisze: zdecydowanie klasa compact

No, ale najpierw ciemno było, a na drugi dzień słońce po oczach świeciło ;-)

BaPee, ja jestem nudny i staroświecki. Facet nie mają u mnie szans. Przykro mi. Wiesz, co? Pytaj użytkownika ofoca. On młodszy jest i chyba rzeczywiście compactowy.

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 20:30

hehe w sumie ja też nie jestem lewoskrętny :lol:
ale chyba zapytam ofoca

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 21:12

EterycznyŻołądź pisze: inne fotele i zagłówki z tyłu, inna kierownica. Trochę inna paleta kolorów.
A, to zmienia moją dotychczasową, zgryźliwą ocenę. To są rzeczywiście poważne modyfikacje!!! :-d
Z tym, że z tymi zagłówkami to jednak nie do końca tak - znalazłem w szpargałach folder (SIP-owski), w którym sedany MY'03 mają z tyłu tylko "wypukłości oparcia"; podejrzewam, że robiono tak i tak, zależnie od rynku albo miesiąca produkcji...
Kierownice w MY'03 chyba też bywały różne - najpierw jeszczete tradycyjne, czteroramienne koła sterowe, potem już mniejsze, trójramienne.
Co do kolorów - to ciekawe... Faktycznie, standard obu modeli to: srebrny jasny, niebieski wsiowy, czarny. Bug-eya kojarzę także w białym, niebieskim ciemnym i wiśniowym (US Spec także żółty); z kolei MY'03 zdaje się zamiast tych trzech miewał jeszcze ciemnoszary metalik i jasną czerwień. Coś przeoczyłem?
A, ciekawostka - we Włoszech widziałem kiedyś bug-eye sedana w kolorze "ciemno-miętowo-khaki-metalik" (coś jak te szarozielone Octavie, ale ciemniejszy), podejrzewam jednak, że to chyba ręczna robota była... ;-)

Roland
0 gwiazdek
Lokalizacja: W-wa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 22:40

WiS pisze:
BaPee pisze: da rade dorwać my03 do 50kpln ?
Myślę, że tak. Fajne, czarne kombi od Arno poszło jakiś czas temu chyba za mniej niż 50... :roll:
Powiem więcej - BARDZO fajne czarne kombi od Arno poszło za mniej niż 50 tyle, że na dzień dobry trzeba było wpakować parę zł i wyszło ciut ciut ponad 50 co i tak nadal było bardzo dobrą ceną za ten konkretny egzemplarz.
No i niestety autko miało wtedy ponad 90kkm najechane więc niedawno doszedł przegląd po 100kkm a Ci którzy przeszli przez tą traumę wiedzą, że to zdarzenie potrafi mocno odcisnąć się na portfelu (tym bardziej, że przy okazji wymieniłem sprzęgło i niestety koło zamachowe bo też trzeba było :-( ).

WRC fan
Awatar użytkownika
Moderator
Lokalizacja: inąd
Polubił: 8 razy
Polubione posty: 10 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 23:08

WiS pisze: w Europie jako WRX MY 00 robi właśnie ten z okrągłymi ślepiami

Niestety nie ;-) Bug-eye to MY'01 :)

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 23:12

Cóż to jest rok z punktu widzenia geologii...? :roll:

No dobra, aptekarze, niech Wam będzie - zmieniam 8-)

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 23:45

BaPee, rozglądaj się za Amerykanem, jesli nie masz ideologicznej blokady - podejrzewam, że fajny MY'03 (u nich to będzie od 04 wzwyż - chyba) będzie przy obecnym kursie USD w zasięgu. Od tych spraw mamy tu usera o ksywie Xbike ;-)
Ale wcześniej - wpadnij TSem na jakiś spot na Miedzianej Górze ;-)

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 23:50

Roland - niech się dobrze sprawuje fura, kombi nie pasi do mojej koncepcji :-)
a z ciekawości ile taki przegląd po 100kkm wychodzi? rozrząd też pewnie trzeba robić..
WRC fan pisze:
WiS pisze: w Europie jako WRX MY 00 robi właśnie ten z okrągłymi ślepiami

Niestety nie ;-) Bug-eye to MY'01 :)
dżizas to wszystko jakies pokręcone :evil:
macie to na forumku taką jakby historię Imprezy z kolejnym modelami ? chętnie poczytam jakiś link i się zapoznam

WiS - blokady USA nie mam ale... zaoszczędzi się na USD tylko co ze światłami , osprzetem i innymi pierdołami ? wydaje mi się, że jakieś różnice w stosunku do europejskich wersji i trzeba będzie robić wymianę...

hehe TS'a mam zamiar wcześniej sprzedać, nie chcę zamrażać kasy w dwóch autach

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 4 lip 2008, o 23:54

BaPee pisze: z ciekawości ile taki przegląd po 100kkm wychodzi? rozrząd też pewnie trzeba robić..
Sio mnie z tego wątku z takim offtopem ;-)
BaPee pisze: co ze światłami , osprzetem i innymi pierdołami ? wydaje mi się, że jakieś różnice w stosunku do europejskich wersji i trzeba będzie robić wymianę...
Xbike Ci wszystko wytłumaczy i - jak trzeba - zorganizuje. Nie ma dramatu.
BaPee pisze: TS'a mam zamiar wcześniej sprzedać,
Dlatego piszę "najpierw" ;-)

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 00:08

BaPee pisze: dżizas to wszystko jakies pokręcone
macie to na forumku taką jakby historię Imprezy z kolejnym modelami ? chętnie poczytam jakiś link i się zapoznam
Gdyby nie było pokręcone, nie byloby zabawy ;-)
Na forum - historia Imprezy dopiero w trakcie tworzenia (patrz: "subaropedia"; ky się coś zaciął...); poza forum masz natomiast komplet starych niemieckich prospektów:
http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... preza.html
...a tu:
http://www.cars101.com/impreza.html
sporo o wersjach US Spec.
Miłej lektury ;-)

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 00:10

przepraszam za offfa :?

Amerykańca nie brałem pod uwagę ale... dzięki za namiar na Xbike'a
tylko czy przypadkiem Imprezy z USA nie mają 2,5 silników , które żłopią wachy jak głupie ;-(

hehe nie wiem , które "najpierw" będzie pierwsze :D

ps. hmmm jakieś dziwne jest te cytowanie, raz mi wychodzi raz nie - ale trening czyni mistrza i będzie gitarra

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 442 razy

Re: WRX MY'00 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 00:11

BaPee pisze:a z ciekawości ile taki przegląd po 100kkm wychodzi? rozrząd też pewnie trzeba robić..
Jakieś 3-4 tyś zł. Rozrząd na 100tyś trzeba robić
BaPee pisze:WiS - blokady USA nie mam ale... zaoszczędzi się na USD tylko co ze światłami , osprzetem i innymi pierdołami ? wydaje mi się, że jakieś różnice w stosunku do europejskich wersji i trzeba będzie robić wymianę...
Przy amerykańskim WRX pamiętaj, że czeka cię w nim jeszcze instalacja hamulców - fabrycznie niestety były one ich pozbawione.



A jak w końcu jest z zawieszeniem amerykańskiego WRX, jest miększe, czy nie? Bo kiedyś sporo dyskusji o tym było, ale jakos nie pamiętam na czym stanęło...

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 00:13

BaPee pisze: przepraszam za offfa
Nie ma sprawy, ale jak założysz swojego wątka albo podepniesz się z pytaniami pod istniejące - będzie łątwiej i czytelniej... także dla następnych zainteresowanych.
BaPee pisze: czy przypadkiem Imprezy z USA nie mają 2,5 silników , które żłopią wachy jak głupie
Wszystkie żłopią, 2.5 ma inne wady, w MY'03 jeszcze był za oceanem WRX 2.0.
BaPee pisze: nie wiem , które "najpierw" będzie pierwsze :D
Dawno nie macałem CTSa, więc chętnie bym dotknął ;-)

PS. UWAGA!!! TO JEST WĄTEK O RÓŻNICACH MIĘDZY BAGAJEM A MY03 - o wyższości eurospeca nad amerykanem i abarotno uprzejmie proszę se stworzyć sąsiedni... :-)

ODPOWIEDZ