Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
Igi_666
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Forester S-Turbo '02, Legacy '99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
18 lis 2012, o 15:23
piotruś pisze: A czy nie najłatwiej sprawdzić, który ma LSD, po tym czy ma kontrolkę "R.DIFF" - temperatura w tylnym dyferencjale?
Nie łatwiej bo wolne ssaki nie miały tej kontrolki.
jarmaj pisze:piotruś pisze:Igi_666 pisze:Forestery 2,5 XT 2005-2007 też.
Tu jest mowa o wolnych ssakach.
Turbo zawsze miały.
Nie ja to napisałem.
Igi_666
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
18 lis 2012, o 15:32
Oczywiście. Zagubiłem się w cytowaniu, sorki. Poprawione.
jarmaj
-
szamcio11
- 2 gwiazdki
- Auto: był Legacy, teraz Forek MY06 i Outback 2,5 US
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
19 lis 2012, o 10:50
jako autor wątku dziękuję za odpowiedzi i wykład o historii
Co do samej szpery - które powinny mieć (co wynika ze specyfikacji) to chyba wiedziałem (czytame te fora)
O sposobie sprawdzenia przez kręcenie kołem na podniesionym - też (mam to u siebie w innym aucie)
bardziej zależało mi, jak to można sprawdzić po VIN, po nymerach silnika, tabliczkach lub czy jest możliwość zobaczenia np większego dyfra pod autem
Nie zawsze właściciel wie o czym mówię, nie zawsze też jest możliwość podniesienia auta
ale dzięki za odzew
szamcio
szamcio11
-
damaz
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z Damaziowa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
97 razy
Post
23 lis 2012, o 22:54
szamcio11, problem w tym, że - jak zapewne się już zorientowałeś - układ przeniesienia napędu jest ostatnią rzeczą, którą można sprawdzić po VIN i w ogóle sprawdzić po roczniku, dacie produkcji itp. z niewiadomych powodów Subaru robi w tym temacie co chce, kiedy chce i nie uznaje tych zmian za rewolucję godną ogłoszenia nowego modelu. stąd problemy. dlatego najpewniejszym sposobem jest podniesienie całego samochodu i kręcenie kółkiem. na pocieszenie dodam, że koledzy mający DCCD mają podobny problem. po prostu Subaru nie opisuje w szczegółach sposobu przeniesienia napędu. w żadnym modelu. AFAIK
damaz