Niestety trzebaradzior pisze:Slyszalem jeszcze, ze czasami blok rowniez moze wymagac planowania i moze byc przczyna szybkiego padu UPG. Tylko czy do planowania szortblocku trzeba go polowic i wybebeszac czy mozna to robic w calosci?
uszczelka pod głowicą
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: uszczelka pod głowicą
Re: uszczelka pod głowicą
Moja propozycja jest taka !radzior pisze:Kubik chyba pojde za Twoja rada i wrzuce tak na szybko silnik i podepne tylko cala elektryke i wode zeby potestowac z tymi korkami, to kilka godzin pracy a naprawde nie chce mi sie wierzyc, ze uszczelka puscila po 250 kilometrach.Slyszalem jeszcze, ze czasami blok rowniez moze wymagac planowania i moze byc przczyna szybkiego padu UPG. Tylko czy do planowania szortblocku trzeba go polowic i wybebeszac czy mozna to robic w calosci?
Wrzucasz silnik i robisz próbę sam lub w ASO w Radomiu . Masz drugą opcję aby rozebrać silnik i całą procedurę robić na nowo . Która niesie mniej ryzyka i roboty ?
Z tego co wiem , to taka naprawa silnika kosztuje w zakładzie z gwarancją na trzy miesiące 2-3,5 tyś . Za wymianę uszczelek w H6 z planowaniem głowic i uszczelnieniem zapłaciłem 3,5 tyś z materiałami .
Masz inny pomysł ? Nie wiem co z tego silnika zostanie po ponownej procedurze . Trzeba bedzie się rozglądać za drugim i do planowania bloku trzeba rozpołowić
Re: uszczelka pod głowicą
radzior pisze: Tylko czy do planowania szortblocku trzeba go polowic i wybebeszac czy mozna to robic w calosci?
Trzeba
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
cyfron i Azrael czyli wolalbym uniknac planowania bloku jesli tylko bedzie to mozliwe
Kubik, za chwile przygotuje silnik do wrzucenia (to co juz zdazylem zdemontowac:rozrzad, doloty itp) jutro postaram sie go wrzucic i sprobowac z wyjetym termostatem a z prawidlowo odpowietrzonym ukladem i z korkami na wlasciwych miejscach. Jesli cisnienie na wezach bedzie normalne, skladam wszystko do kupy i jezdze, jesli bedzie roslo - ponowny pad UPG, a wtedy zawioze juz silnik do kogos madrzejszego ode mnie
Kubik, za chwile przygotuje silnik do wrzucenia (to co juz zdazylem zdemontowac:rozrzad, doloty itp) jutro postaram sie go wrzucic i sprobowac z wyjetym termostatem a z prawidlowo odpowietrzonym ukladem i z korkami na wlasciwych miejscach. Jesli cisnienie na wezach bedzie normalne, skladam wszystko do kupy i jezdze, jesli bedzie roslo - ponowny pad UPG, a wtedy zawioze juz silnik do kogos madrzejszego ode mnie
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, o 23:59 przez radzior, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: uszczelka pod głowicą
radzior, Ty do aso masz tylko kilka kilometrów . Ja bym poskładał wszystko do kupy i pojechał na uruchomienie do aso i zrobił to z kompem na kolanach .
Gdybyś potrzebował pomocy to ja w piątek jadę z Gdyni do Krakowa i Zakopanego to mogę pomóc w transporcie . Mam przyczepę z sobą .
Gdybyś potrzebował pomocy to ja w piątek jadę z Gdyni do Krakowa i Zakopanego to mogę pomóc w transporcie . Mam przyczepę z sobą .
Re: uszczelka pod głowicą
Kubik, gość chce zostać bohaterem w swoim samochodzie. I super ma podejście
Daj mu się wykazać
Z resztą sam napisał, że jak teraz nie ogarnie, to zawiezie do serwisu. Czekajmy zatem na wyniki.
3mam kciuki
Daj mu się wykazać
Z resztą sam napisał, że jak teraz nie ogarnie, to zawiezie do serwisu. Czekajmy zatem na wyniki.
3mam kciuki
Czarownica prawdę Ci powie :D
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Kubik, a jak bysmy go wtaskali na Twoja przyczepke? Czy moze to przyczepka z najazdami jest?
zofija, podbudowalas mnie tym bohaterem, to jak w tej reklamie "zostan bohaterem w swoim domu"
Ale masz troche racji 
zofija, podbudowalas mnie tym bohaterem, to jak w tej reklamie "zostan bohaterem w swoim domu"
Re: uszczelka pod głowicą
Dali byśmy radę . Najazdów nie mam .radzior pisze: Kubik, a jak bysmy go wtaskali na Twoja przyczepke? Czy moze to przyczepka z najazdami jest?
Jeśli sobie nie poradzisz , to jakoś pomożemy .
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Kubik, mam nadzieje ze nie bedzie potrzeby wrzucania go na przyczepke i na ewentualne podpiecie do kompa pojedzie o wlasnych silach 
Re: uszczelka pod głowicą
Melduj co i jak to się pomoże .radzior pisze:Kubik, mam nadzieje ze nie bedzie potrzeby wrzucania go na przyczepke i na ewentualne podpiecie do kompa pojedzie o wlasnych silach
Trzymam kciuki za twoją wytrwałość . Jakby co to będę jechał w tym tygodniu po cieśli do Zakopanego . Zabieram przyczepę w jedna stronę pustą a w drugą maszyny do drewna .
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Kubik pisze: Melduj co i jak to się pomoże .
Trzymam kciuki za twoją wytrwałość . Jakby co to będę jechał w tym tygodniu po cieśli do Zakopanego . Zabieram przyczepę w jedna stronę pustą a w drugą maszyny do drewna .
Niestety, nie mam dobrych wiesci, cisnienie na wezach bez termostatu rowniez rosnie, czyli niestety padla UPG
Re: uszczelka pod głowicą
radzior, Potrzebujesz dobrego fachowca , czy walczysz nadal sam . Chcesz być bohaterem ? Jakby co to znajomy bedzie wiózł silnik do serwisu , to może jakimś hurtem ....?
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
hehe, bohaterem juz nie zostaneKubik pisze:radzior, Potrzebujesz dobrego fachowca , czy walczysz nadal sam. Chcesz byc bohaterem?
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Od tygodnia Forek znowu daje mi wiele frajdy z jazdy, mam nadzieje, ze teraz nie bedzie juz problemow i radosc potrwa dluzej...
Silnik naprawiony w Wawie (wiecej info na priv). Glowice oraz blok zostaly splanowane, poszly nowe, oryg. uszczelki pod glowice, sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Od tygodnia tylko radocha z jazdy i banan na twarzy

Silnik naprawiony w Wawie (wiecej info na priv). Glowice oraz blok zostaly splanowane, poszly nowe, oryg. uszczelki pod glowice, sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Od tygodnia tylko radocha z jazdy i banan na twarzy
Re: uszczelka pod głowicą
mam takie niedelikatne pytanie - ile Cię całkowity koszt wyniósł? transporty, naprawy, części etc. wszystko razem do kupy???
Re: uszczelka pod głowicą
radzior
szacun

szacun

"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Dzieki, odpukac w niemalowane do dzis nic zlego sie nie dziejedzudok pisze:Gratulacje niech sie spisuje dobrze ..........
-
radzior
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Radom / Jedlnia Letnisko
- Auto: Forek 2.5 XT AT MY06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
poszlo na PWTomasz pisze:mam takie niedelikatne pytanie - ile Cię całkowity koszt wyniósł? transporty, naprawy, części etc. wszystko razem do kupy???
-
CzarnyHiszpan
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5XT MY05
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
CzarnyHiszpan, nie chcę zabierać Twojego entuzjazmu, ale na jaki czort Ci ta ankieta???? zbierasz dowody do sprawy sądowej? to powiedz to jasno..
czy materiał do programu w TVN Turbo?
ja jestem z Tobą, po prostu cieakawym...
czy materiał do programu w TVN Turbo?
ja jestem z Tobą, po prostu cieakawym...
Re: uszczelka pod głowicą
Witam
Jestem zainteresowany zakupem subaru i o mało co kupiłem Forestera 2009 r 2.5 turbo 230 km. Teraz wiem , że na pewno go nie kupię.
choć bardzo poda mi się nadwozie i napęd. Czy Subaru w jakis sposób poradziło sobie z tym problemem i czy wystepuje on nadal w nowych samochodach?
Czy problem też dotyczy 2.5 wolnossący 165 km Jak np w outback'u?
Od razu powiem, że samód jest mi potrzebny do jeżdżenia po drogach a nie po warsztatach, etap tłumaczenia sobie że samochód musi się psuć mam za sobą. Myslałem też o dieslu ale tu juz całkowita mizeria, bo jakiejś bezawarynosci to wogóle mozna pomażyć. Zastanawiam sie czy poza 2.0 w benzynie cokolwiek innego należy brac pod uwagę? Jak tak dalej pójdzie to FHI pozostanie jedynie producentem materiałów fotograficznych.
Pozdrawiam
Jestem zainteresowany zakupem subaru i o mało co kupiłem Forestera 2009 r 2.5 turbo 230 km. Teraz wiem , że na pewno go nie kupię.
Czy problem też dotyczy 2.5 wolnossący 165 km Jak np w outback'u?
Od razu powiem, że samód jest mi potrzebny do jeżdżenia po drogach a nie po warsztatach, etap tłumaczenia sobie że samochód musi się psuć mam za sobą. Myslałem też o dieslu ale tu juz całkowita mizeria, bo jakiejś bezawarynosci to wogóle mozna pomażyć. Zastanawiam sie czy poza 2.0 w benzynie cokolwiek innego należy brac pod uwagę? Jak tak dalej pójdzie to FHI pozostanie jedynie producentem materiałów fotograficznych.
Pozdrawiam
Re: uszczelka pod głowicą
Bez przesady.bercik pisze:Jak tak dalej pójdzie to FHI pozostanie jedynie producentem materiałów fotograficznych.
Właśnie przedwczoraj na uroczystej gali w Chicago, prezes koncernu Boeing pan James McNerney wręczył wiceprezesowi FHI panu Hisashi Nagano wyróżnienie "Boeing Supplier of the Year".
