Strona 3 z 3
Re: Remap-koszty
: 7 gru 2010, o 11:43
autor: esilon
Grzesiek_67 pisze:
taa, też jestem zdania, że to "kosmetyka".
a szkoda ,
miałem nadzieję że z wolnym ssakiem 2,0 coś wykombinuja fajnego ;)
Re: Remap-koszty
: 15 sty 2013, o 23:15
autor: krejzoool
Odgrzewam temat....
Gdzie i za ile mogłbym zrobić remap w swojej imprezie??
4turbo - 3 tys netto??
inni??
Re: Remap-koszty
: 16 sty 2013, o 00:55
autor: jarmaj
Z zaufanych jeszcze poznański Maptek, ceny do sprawdzenia na stronie. Chyba dość zbliżone.
Jeszcze jest forumowicz
jako, który podobno czasami jak wydostanie się z obłoków gazu, też stroi i na paliwie samochodowym.
Cen tu nie znam.
Pewnie znalazłoby się jeszcze trochę innych, ale te trzy miejsca (4t, Maptek, Jako) to są sprawdzone namiary. Inne, różnie to bywa.
A koszt nowego silnika, lub jego remontu, potrafią znakomicie pochłonąć oszczędności ze strojenia.
Re: Remap-koszty
: 16 sty 2013, o 09:53
autor: Boombastic
krejzoool pisze:Odgrzewam temat....
Gdzie i za ile mogłbym zrobić remap w swojej imprezie??
4turbo - 3 tys netto??
inni??
W czerwcu 2012 r. płaciłem 2800 zł brutto w Wołominie w Promotorze.
Re: Remap-koszty
: 16 sty 2013, o 09:58
autor: Piskoor
krejzoool pisze:Odgrzewam temat....
Gdzie i za ile mogłbym zrobić remap w swojej imprezie??
4turbo - 3 tys netto??
inni??
O ile mi wiadomo.... LPG Master czyli Jako stoi jakies 30 % taniej...
Re: Remap-koszty
: 16 sty 2013, o 10:29
autor: freediver
krejzoool pisze:Odgrzewam temat....
Gdzie i za ile mogłbym zrobić remap w swojej imprezie??
4turbo - 3 tys netto??
inni??
Ja stroiłem w Tecnogarage, za dużo mniejszą kwotę. Śmigam już prawie rok i kurcze nadal nie wywaliło silnika
Re: Remap-koszty
: 16 sty 2013, o 12:45
autor: drout
Jeszcze Carfit chyba
Re: Remap-koszty
: 16 sty 2013, o 12:46
autor: drout
Jako też ogarnie ZTCW
Re: Remap-koszty
: 19 sty 2013, o 16:02
autor: krejzoool
Ceny w 4turbo i promotorze znam, czekam na odpowiedz od Tecno i Jako...
Re: Remap-koszty
: 25 kwie 2013, o 12:30
autor: Alan, Alan, Alan!
Re: Remap-koszty
: 21 lis 2014, o 20:31
autor: artone11
Podłącze się pod temat chłopaki.
Pytanie:
Mam ecu z poprzedniego auta wrx bugeye
miało taki sam setup, tj tylko grzebane przy wydechu + stożek, urodził się z tego program
na około 250km (nie ja robiłem kupiłem silnik z osprzętem itd)
Mam bloba ten sam silnik ten sam setup, różnica że ja mam amerykańca a tamto był eur.
Jest szansa i sens to przegrać..
Pojechać do speca dać parę stówek żeby też coś zarobił , przegrał tą mapę i zobaczył czy to ma ręce i nogi.
1500 mi trochę szkoda narazie, nie mówiąc 3000.
Oczywiście uważam ze za wiedzę trzeba płacić...
ale ma sens wydawanie takiej kwoty gdyby grubo grzebał w aucie
i tworzył coś mocnego a tak wkładać 15% wartości auta w program jakoś mi się nie dodaje...
Ecu przełożyć sam nie mogę żeby jeździć na nim bo silnik nie pali..
Ecu jest z europejskiej wersji ja mam amerykańca
silnik nie odpali (próbowałem kiedyś imo podlączyć stacyjke itd ale i tak nie odpaliłem..)
Oczywiście jestem gotów komuś zapłacić parę stówek.
Pytanie czy się da i czy jest sens, czy jest realne zagrożenie...