...dobra wiec chyba odpuszcze sobie szukanie nowego silnika.Grzesiek_67 pisze: Tomek, 305 KM mają najnowsze silniki EJ257 ze STi MY08 i wyżej. Nie sądzę abyś taki silnik kupił w pieniądzach, o których mówiliśmy wyżej. Wcześniej 2,5 litrowe silniki STi miały 280 KM. Tak czy siak, w serii też potrafią się rozsypywać, taka ich uroda, nie bez kozery są to tzw. silniki roku
...glowice szpilkami (to dobry pomysl w te strone pojde). co do przelotu tez chyba ta sie przezyc zwiekszenie decybelarzu, ale co nazywasz delikatnym remapem ??? a czy nie popsuje sobie i tak juz watpliwej jakosci serii silnika, skoro jego wada jest przegrzewanie sie to czy te aluminiowe grubsze chlodnice (chyba KOYO) nie poprawia tego faktu ???Grzesiek_67 pisze: Dół masz 2,5T seryjnym całkiem niezły, jak Ci mało to remap i świadomość, że prędzej czy później będziesz kuł motor. A zakute motory to też nie tylko same fiołki i sezamki - potrafi to-to żłopać olej, głośne być i....wcale nie takie żywotne w sensie przejechanego kilometrażu. Rezime - zrób przelot wydech i udaj się na delikatny remap. Można by jeszcze mocniej skręcić głowice szpilkami ARP.
...no dobra ale grzesiu moj forek oklapl juz za bardzo szukalem z niedzwiadkiem rozwiazania w rozsadnej cenie i dla mego rocznika go nie ma, ale sa przeciez zawieszenia od STI to koszt rzedu 2-3tyspln. no i powinien podniesc sie do stanu tzw. standartowego i lekko utwardzic w ostatecznosci rozpatrze jak w innym watku IRONMANNy lub inne utwardzone zawieszenia.Grzesiek_67 pisze: Dobra geometria plus dobra opona. Nie podnoś go więcej bo wtedy to tylko Ci już ERA zostaje, tam można wszystko. Wysokie i miękkie auto nie trzyma się drogi w manewrze i żadne cuda tu nie pomogą.
tomasz