Strona 1 z 1

Co do sprawdzenia w Outbacku

: 5 gru 2012, o 20:22
autor: Piskoor
No dobra....
coraz bliżej czwartego Subaraka w rodzinie...

Jak wiadomo kupno używanego to jednak loteria...
co sprawdzic by się nie nadziać...

zakładam wizytę w ASO lub u Jarka Pielaka (chyba że inne sugestie )
nie wiem czy tylko w ASO nie sprawdza mi historii serwisowej tego samochodu.. ?

Ale na co patrzeć przy przy pierwszych oględzinach by nie pchac się od razu w koszta sprawdzenia w serwisie jesli jużna pierwszy rzut oka bedzie cos nie halo... ( oczywiście zmierzyć lakier - jaka jest typowa warstwa na outbacku - 100 mikronów ?)
Na co uważać ?



i kiedy jest wymiana rozrządu w outbacku
podobno w instrukcji amerykańskiej jest podane że przy 168 tys km (100 tys mil ? )

Re: Co do sprawdzenia w Outbacku

: 6 gru 2012, o 12:30
autor: kruque
rozrząd co 105kkm.

dwa lata temu nie było żadnej centralnej bazy ASO z historią napraw po VIN, nie wiem jak teraz -- jak kupowałem swojego to dzwoniłem po ASO z pieczątek w książce i pytałem.

Re: Co do sprawdzenia w Outbacku

: 6 gru 2012, o 17:18
autor: jarmaj
Piskoor pisze: oczywiście zmierzyć lakier
Oczywiście mając przy tym świadomość, że wartości trochę większe (200 mikronów i czasem nawet więcej) wcale nie muszą oznaczać auta powypadkowego - tak też mogło wyjechać z fabryki.
Należy to traktować jedynie jako jako sygnał, aby się dokładniej przyjrzeć, czy nie ma czegoś więcej.

Re: Co do sprawdzenia w Outbacku

: 6 gru 2012, o 17:35
autor: rrosiak
Piskoor pisze: i kiedy jest wymiana rozrządu w outbacku

To chyba zależy od silnika, bo w H6 to chyba dopiero jak łańcuch słychać ;)