Co do sprawdzenia w Outbacku
: 5 gru 2012, o 20:22
No dobra....
coraz bliżej czwartego Subaraka w rodzinie...
Jak wiadomo kupno używanego to jednak loteria...
co sprawdzic by się nie nadziać...
zakładam wizytę w ASO lub u Jarka Pielaka (chyba że inne sugestie )
nie wiem czy tylko w ASO nie sprawdza mi historii serwisowej tego samochodu.. ?
Ale na co patrzeć przy przy pierwszych oględzinach by nie pchac się od razu w koszta sprawdzenia w serwisie jesli jużna pierwszy rzut oka bedzie cos nie halo... ( oczywiście zmierzyć lakier - jaka jest typowa warstwa na outbacku - 100 mikronów ?)
Na co uważać ?
i kiedy jest wymiana rozrządu w outbacku
podobno w instrukcji amerykańskiej jest podane że przy 168 tys km (100 tys mil ? )
coraz bliżej czwartego Subaraka w rodzinie...
Jak wiadomo kupno używanego to jednak loteria...
co sprawdzic by się nie nadziać...
zakładam wizytę w ASO lub u Jarka Pielaka (chyba że inne sugestie )
nie wiem czy tylko w ASO nie sprawdza mi historii serwisowej tego samochodu.. ?
Ale na co patrzeć przy przy pierwszych oględzinach by nie pchac się od razu w koszta sprawdzenia w serwisie jesli jużna pierwszy rzut oka bedzie cos nie halo... ( oczywiście zmierzyć lakier - jaka jest typowa warstwa na outbacku - 100 mikronów ?)
Na co uważać ?
i kiedy jest wymiana rozrządu w outbacku
podobno w instrukcji amerykańskiej jest podane że przy 168 tys km (100 tys mil ? )