Type R
: 26 gru 2012, o 14:32
Witam
Jako ze to będzie moje pierwsze Subaru chciałbym zapytać o propozycje modow jakie powinienem przeprowadzić w momencie uskuteczniania tematu przekladki.
Jak napisałem w temacie będzie to Type R z 1999r.
Prawdopodobnie będę chciał żeby to było auto nietuzinkowe w jak najlepszym możliwym stanie i modyfikacjami które pozwolą mi sie nim cieszyć podczas każdej przejażdżki.
Wyczytałem trochę na forum o propozycji wymiany przekladni kierowniczej z STI,prawdopodobnie od jednego z kolegów zdobęde zestaw hamulcowy Prodrive.
Nie ukrywam ze chciałbym celowac w moc ok 340KM,stad kolejne pytanie.
Na pewno będę wymieniał tloki,korbowody,jakie zastosować wtryski(?),intercooler starczy fabrycznych czy trzeba montować frontowy?
Widziałem w ofercie firmy Cosworth ulepszona pompę oleju,plus element do zamontowania miedzy silnikiem,a sama miska olejowa który znacząco usprawnia przepływ oleju.
Będę wdzięczny ze wszelkie podpowiedzi i propozycje.
No i klasycznie szukam gratow potrzebnych do przekladki.
Jako ze to będzie moje pierwsze Subaru chciałbym zapytać o propozycje modow jakie powinienem przeprowadzić w momencie uskuteczniania tematu przekladki.
Jak napisałem w temacie będzie to Type R z 1999r.
Prawdopodobnie będę chciał żeby to było auto nietuzinkowe w jak najlepszym możliwym stanie i modyfikacjami które pozwolą mi sie nim cieszyć podczas każdej przejażdżki.
Wyczytałem trochę na forum o propozycji wymiany przekladni kierowniczej z STI,prawdopodobnie od jednego z kolegów zdobęde zestaw hamulcowy Prodrive.
Nie ukrywam ze chciałbym celowac w moc ok 340KM,stad kolejne pytanie.
Na pewno będę wymieniał tloki,korbowody,jakie zastosować wtryski(?),intercooler starczy fabrycznych czy trzeba montować frontowy?
Widziałem w ofercie firmy Cosworth ulepszona pompę oleju,plus element do zamontowania miedzy silnikiem,a sama miska olejowa który znacząco usprawnia przepływ oleju.
Będę wdzięczny ze wszelkie podpowiedzi i propozycje.
No i klasycznie szukam gratow potrzebnych do przekladki.