Strona 1 z 1

Type R

: 26 gru 2012, o 14:32
autor: dylu8
Witam
Jako ze to będzie moje pierwsze Subaru chciałbym zapytać o propozycje modow jakie powinienem przeprowadzić w momencie uskuteczniania tematu przekladki.
Jak napisałem w temacie będzie to Type R z 1999r.
Prawdopodobnie będę chciał żeby to było auto nietuzinkowe w jak najlepszym możliwym stanie i modyfikacjami które pozwolą mi sie nim cieszyć podczas każdej przejażdżki.
Wyczytałem trochę na forum o propozycji wymiany przekladni kierowniczej z STI,prawdopodobnie od jednego z kolegów zdobęde zestaw hamulcowy Prodrive.
Nie ukrywam ze chciałbym celowac w moc ok 340KM,stad kolejne pytanie.
Na pewno będę wymieniał tloki,korbowody,jakie zastosować wtryski(?),intercooler starczy fabrycznych czy trzeba montować frontowy?
Widziałem w ofercie firmy Cosworth ulepszona pompę oleju,plus element do zamontowania miedzy silnikiem,a sama miska olejowa który znacząco usprawnia przepływ oleju.
Będę wdzięczny ze wszelkie podpowiedzi i propozycje.
No i klasycznie szukam gratow potrzebnych do przekladki.

Re: Type R

: 26 gru 2012, o 14:35
autor: AMI
Jesli to Twoje pierwsze subaru, to zrob przekladke i ciesz sie autem. I nic wiecej, o ile sie nie zepsuje.

Re: Type R

: 26 gru 2012, o 15:18
autor: Ayo
AMI pisze:Jesli to Twoje pierwsze subaru, to zrob przekladke i ciesz sie autem. I nic wiecej, o ile sie nie zepsuje.
dokladnie tak jak napisal AMI,
o ile to pierwsze mocne auto to w serii bedzie az nadto.
jak juz koniecznie chcesz cos modzic to zaczalbym od hamulcow wstawiajac porzadny klocek i ewentualnie stabilizatory.
zaczniesz ogarniac serie to wezmiesz sie za mody... ale znam mase dobrych kierowcow ktorzy ciagle twierdza ze seria im w zupelnosci wystarcza...

pochwal sie jakimis fotkami ;-)

Re: Type R

: 26 gru 2012, o 15:48
autor: dylu8
Mam już jeden mocny samochód (RS6) i dlatego tez pewnie chciałbym już coś modzic.
Jeżeli jednak mówicie żeby najpierw pojeździć seria to tak zrobię,ale skoro będę miał już wyjęty silnik to może warto powrzucac jakieś graty żeby pózniej tego nie robić.Auto dalej w UK,ale decyzja o zakupie już zapadła.

Re: Type R

: 26 gru 2012, o 17:27
autor: Ayo
fajnie fajnie,
z pistonheada kupujesz ?
podrzuc link to zobaczymy co to

ja swoja R`ke przywiozlem jakos we wrzesniu i sie ciagle przeklada, a dawce znalazlem calkiem szybko
nalezy sie uzbroic w cierlpliwosc ;-)

no i jak przekladasz to wrzucaj od razu ktrotki magiel z STI, albo jeszcze krotszy Qracka

Re: Type R

: 26 gru 2012, o 18:27
autor: AMI
zrob sobie szybkie 310-320KM po remapie i bedzie cacy.
Ew. jak juz masz wybuchniety silnik, to zrob sobie strokera na 2.1l - wrzuc duzy intercooler z new age sti i na tym bym modzenie na razie zakonczyl.
Chyba, ze turbo padniete, to wymien na jakies nowsze i ciesz sie autem. Zamiast dlubac w silniku i robic grube konie, skup sie raczej na zawieszeniu i hamulcach (chociaz przy dobrych klockach seryjne hamulce, przy tej masie auta dawaly w sumie rade - choc moze bez szalu), a potem na napelnianiu baku paliwem i jezdzie. :)

Jesli nie ma nic do dlubania, to na sile nie szukaj.

Re: Type R

: 26 gru 2012, o 19:03
autor: dylu8
Fabrycznie graty pozwolą na osiągnięcie takiej mocy?

Re: Type R

: 27 gru 2012, o 00:46
autor: AMI
Powinny - a na jak dlugo, to juz kwestia kondycji auta. No i oczywiscie strojenia na odpowiednie paliwo tez. Na 95-oktanowej raczej sie tyle nie uda wykrzesac :)