Strona 1 z 1

diesel boxer 109hp i 150hp

: 18 sty 2013, o 12:53
autor: jur
W Subaru spotkalem diesla o roznych mocach 109 k/m-300Nm i 150k/m-350Nm. Z czego wynikaja te roznice ? Tylko programem , czy tez mechanicznie? :whistle:

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 sty 2013, o 18:34
autor: kwiatek6178
a w jakim subaru az ciekaw jestem

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 sty 2013, o 18:57
autor: jarmaj
A co to jest k/m i nm?

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 14 wrz 2013, o 15:46
autor: jur
Mam na mysli impreze. Widze temat ucichl, moze brak znawcow.

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 14 wrz 2013, o 18:09
autor: WiS
jarmaj pisze: co to jest k/m
W seksuologii k/m to osoba transseksualna, która przy urodzeniu otrzymała ciało kobiety, a chciałaby zmienić płeć na męską.
jur pisze: W Subaru spotkalem diesla o roznych mocach 109 k/m-300Nm i 150k/m-350Nm.
Gdzie konkretnie spotkałeś tego słabszego diesla Subaru?

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 21 wrz 2013, o 20:52
autor: jur
Wersja 109ps jest w imprezie.

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 07:32
autor: WiS
jur, jakiś link można?

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 13:06
autor: jur
Impreza na norwegie jest w dwoch wersjach mocy 109 i 150

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 15:29
autor: WiS
Aż sprawdziłem na stronie norweskiego Subaru. Tak jak podejrzewałem, nieprawda.

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 16:32
autor: WiS
...ale mając chwilę wolną, a niedoczekawszy się żadnej konkretnej informacji od kolegi pytającego, sam poszukałem i znalazłem - owszem, norweskie Subaru oferuje XV w dwóch wersjach diesla.
Ponieważ:
- w tabeli danych technicznych na stronie subaru.no wersje oznaczone jako DL i D rożnią się tylko mocą i momentem, a wszystko inne mają takie samo (nie tylko średnicę i skok tłoka, ale np. również kompresję i... wyniki spalania oraz emisji :giggle: );
- inne kraje (a przynajmniej kilka, które sprawdziłem) nie zostały zaszczycone "nową" wersją silnika 2.0 D, a watpię, by opłacalo sie konstruować nowy silnik na jeden - niewielki - rynek...
odpowiedź na pytanie z pierwszego postu wydaje mi się oczywista.
Jakiś myk podatkowo-ubezpieczeniowy, domyslam się.

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 18:40
autor: Boombastic
WiS pisze: Jakiś myk podatkowo-ubezpieczeniowy, domyslam się.

Tak jak kiedyś było zdaje się z Golfami 1,6 o mocy raptem 75 KM.

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 19:17
autor: Godlik
I Civikami 1.4 75-konnymi w wersjach na Niemcy. Wystarczyło wyjąć jakąś zwężkę i już były 'zwyczajne' 90-konne.

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 19:40
autor: FUX
Jak w skuterach... :giggle:

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 22 wrz 2013, o 20:10
autor: Chloru
Godlik, dokładnie to zwężka w układzie dolotowym i zworka do wyjęcia.

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 24 wrz 2013, o 20:53
autor: jur
To jest link dla kolegi. Roznia sie takze wyposazeniem wnetrza. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44092764

Re: diesel boxer 109hp i 150hp

: 24 wrz 2013, o 20:55
autor: FUX
115kpln
okazja... :mrgreen: