SWAP silnika Sti do GT

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
MariuS
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Poznań
Auto: Impreza GT +++
Polubił: 0
Polubione posty: 0

SWAP silnika Sti do GT

Post 14 lut 2013, o 20:40

Zakładam nowy wątek, gdyż podobnego nie znalazłem...

Czy ktoś przerabiał taki SWAP:

silnik ej20T w wrx sti 94-97 do Imprezy GT powiedzmy 98-00?

Powiedzmy że posiadam uszkodzony silnik z GT-ka. Auto to Impreza GT MY 00. Mam możliwość kupna Ej20T 94-97 z osprzętem (ale bez ecu i wiązki).

Mój gt-ek posiadą jedna centralną cewkę, a ten ej20T z sti ma cewki indywidualne, z tego co się dowiedziałem i doczytałem różnią się wtedy ilością wtyczek w ecu.

Jak można ten problem sensownie rozwiązać? Wymiana wiązki z ecu, czy może zmiana całego osprzętu silnika sti na ten z GT-ka łącznie z ecu (posiadam Ecu Prodrive do GT-ka)

Wszelkie sugestie bardzo wskazane. Wcześniej dłubałem Mazdę i w Subaru na razie się doszkalam. Liczę na Waszą pomoc. Pisać wszystko co wnosi coś do tematu, wszelką ew. krytykę przyjmuję na klatę :D



ODPOWIEDZ