ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Umbert
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Zielona Góra/Malmö
- Auto: Legacy 2.0 D Station
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Moze ktos wie w ktorym miejscu zamontowany jest ECU w Legacy diesel?
Potrzebuje niedlugo zamontowac jeden taki dinks :-D.
Nie wiedza jaki on ma kontakty a ja na neci enie moge znalezc.
Musze porobic fotki tylko...gdzie to siedzi?
Potrzebuje niedlugo zamontowac jeden taki dinks :-D.
Nie wiedza jaki on ma kontakty a ja na neci enie moge znalezc.
Musze porobic fotki tylko...gdzie to siedzi?
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
znaczy w standardowym miejscu dla subaraków sprawdzałeś (pod blachą - podnóżkiem pasażera)?
-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Umbert, Twój samochód będzie robił za królika doświadczalnego?
- Umbert
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Zielona Góra/Malmö
- Auto: Legacy 2.0 D Station
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
No tak jakby mial robic za krolika . Obydwa, moj u kumpla.
Maja chlopaki w Diesletech.se ubiezpieczenia na 7 lat wiec najwyzej kupia mi nowy silnik. Nie wiem tylko co ze sprzeglem etc hahahhaha. Trudno sie mowi. Albo power albo .... nie.
Niestety do ECU sie niedokopalem. Dokopalem sie do blachy ktora ECU oslania. Na 4 sruby. Trzy zdjelem ale czwarta za daleko siedziala. Nie mialem takiego dlugiego klucza a zreszta jestem inzynirem mechanikiem a nie mechanikiem. ja bym tej zrubki tam nie narysowal wiec sie na nia zezloscilem. Nie dla mnei takie grzebanie. Jak sie nie da od razu to niech sie wali wiec olalem, nie chcialo mi sie demontowac pol auta tym bardziej ze nie wiem czego tak naprawde szukam. Dalem im tipsa zeby sobie wzieli nato na jazde probna i sami rozkrecili.
No a mam niby dostac z Dieseltech ich skrzynke kosztujaca 3000+zl za cene czesci. Moze gdzies 600zl? Nie ingeruje w program oryginalny jak Vtech tylko zamiania soft na diesltechowski. Sterowanie na pilota, 3 rozne programy + On /Off etc. Zadnych beldow w kodach na serwisie, nei podnosza cisniena w common rail ani w turbo etc. Wydaje mi sie ze madre rozwiazanie. No i 200+ koni conajmniej. Prace inzynierow w RFN nad softem jeszcze trwaja. W miedzyczasie jedziemy pooolokac na rozwiazanei Vtech i co z tym kodami tak naprawde jest. Osobiscie wole zerwac mate i wpiac cos obok ECU na kabel niz rwac pasek i generator zeby zalozyc glupi box ale pomysle.
Maja chlopaki w Diesletech.se ubiezpieczenia na 7 lat wiec najwyzej kupia mi nowy silnik. Nie wiem tylko co ze sprzeglem etc hahahhaha. Trudno sie mowi. Albo power albo .... nie.
Niestety do ECU sie niedokopalem. Dokopalem sie do blachy ktora ECU oslania. Na 4 sruby. Trzy zdjelem ale czwarta za daleko siedziala. Nie mialem takiego dlugiego klucza a zreszta jestem inzynirem mechanikiem a nie mechanikiem. ja bym tej zrubki tam nie narysowal wiec sie na nia zezloscilem. Nie dla mnei takie grzebanie. Jak sie nie da od razu to niech sie wali wiec olalem, nie chcialo mi sie demontowac pol auta tym bardziej ze nie wiem czego tak naprawde szukam. Dalem im tipsa zeby sobie wzieli nato na jazde probna i sami rozkrecili.
No a mam niby dostac z Dieseltech ich skrzynke kosztujaca 3000+zl za cene czesci. Moze gdzies 600zl? Nie ingeruje w program oryginalny jak Vtech tylko zamiania soft na diesltechowski. Sterowanie na pilota, 3 rozne programy + On /Off etc. Zadnych beldow w kodach na serwisie, nei podnosza cisniena w common rail ani w turbo etc. Wydaje mi sie ze madre rozwiazanie. No i 200+ koni conajmniej. Prace inzynierow w RFN nad softem jeszcze trwaja. W miedzyczasie jedziemy pooolokac na rozwiazanei Vtech i co z tym kodami tak naprawde jest. Osobiscie wole zerwac mate i wpiac cos obok ECU na kabel niz rwac pasek i generator zeby zalozyc glupi box ale pomysle.
- Umbert
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Zielona Góra/Malmö
- Auto: Legacy 2.0 D Station
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
No tak jakby mial robic za krolika . Obydwa, moj u kumpla.
Maja chlopaki w Diesletech.se ubiezpieczenia na 7 lat wiec najwyzej kupia mi nowy silnik. Nie wiem tylko co ze sprzeglem etc hahahhaha. Trudno sie mowi. Albo power albo .... nie.
Niestety do ECU sie niedokopalem. Dokopalem sie do blachy ktora ECU oslania. Na 4 sruby. Trzy zdjelem ale czwarta za daleko siedziala. Nie mialem takiego dlugiego klucza a zreszta jestem inzynirem mechanikiem a nie mechanikiem. ja bym tej zrubki tam nie narysowal wiec sie na nia zezloscilem. Nie dla mnei takie grzebanie. Jak sie nie da od razu to niech sie wali wiec olalem, nie chcialo mi sie demontowac pol auta tym bardziej ze nie wiem czego tak naprawde szukam. Dalem im tipsa zeby sobie wzieli nato na jazde probna i sami rozkrecili.
No a mam niby dostac z Dieseltech ich skrzynke kosztujaca 3000+zl za cene czesci. Moze gdzies 600zl? Nie ingeruje w program oryginalny jak Vtech tylko zamiania soft na diesltechowski. Sterowanie na pilota, 3 rozne programy + On /Off etc. Zadnych beldow w kodach na serwisie, nei podnosza cisniena w common rail ani w turbo etc. Wydaje mi sie ze madre rozwiazanie. No i 200+ koni conajmniej. Prace inzynierow w RFN nad softem jeszcze trwaja. W miedzyczasie jedziemy pooolokac na rozwiazanei Vtech i co z tym kodami tak naprawde jest. Osobiscie wole zerwac mate i wpiac cos obok ECU na kabel niz rwac pasek i generator zeby zalozyc glupi box ale pomysle.
Maja chlopaki w Diesletech.se ubiezpieczenia na 7 lat wiec najwyzej kupia mi nowy silnik. Nie wiem tylko co ze sprzeglem etc hahahhaha. Trudno sie mowi. Albo power albo .... nie.
Niestety do ECU sie niedokopalem. Dokopalem sie do blachy ktora ECU oslania. Na 4 sruby. Trzy zdjelem ale czwarta za daleko siedziala. Nie mialem takiego dlugiego klucza a zreszta jestem inzynirem mechanikiem a nie mechanikiem. ja bym tej zrubki tam nie narysowal wiec sie na nia zezloscilem. Nie dla mnei takie grzebanie. Jak sie nie da od razu to niech sie wali wiec olalem, nie chcialo mi sie demontowac pol auta tym bardziej ze nie wiem czego tak naprawde szukam. Dalem im tipsa zeby sobie wzieli nato na jazde probna i sami rozkrecili.
No a mam niby dostac z Dieseltech ich skrzynke kosztujaca 3000+zl za cene czesci. Moze gdzies 600zl? Nie ingeruje w program oryginalny jak Vtech tylko zamiania soft na diesltechowski. Sterowanie na pilota, 3 rozne programy + On /Off etc. Zadnych beldow w kodach na serwisie, nei podnosza cisniena w common rail ani w turbo etc. Wydaje mi sie ze madre rozwiazanie. No i 200+ koni conajmniej. Prace inzynierow w RFN nad softem jeszcze trwaja. W miedzyczasie jedziemy pooolokac na rozwiazanei Vtech i co z tym kodami tak naprawde jest. Osobiscie wole zerwac mate i wpiac cos obok ECU na kabel niz rwac pasek i generator zeby zalozyc glupi box ale pomysle.
-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Umbert, nie lepiej poczekać z rok? Nawet dla FHI jesteś królikiem doświadczalnym, w końcu to całkowicie nowy silnik.
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Umbert pisze: nei podnosza cisniena w common rail ani w turbo etc.
to skąd ta moc cudowna jak powietrza tyle samo
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Poziom paliwa w zbiorniku pokaże...deLux pisze: to skąd ta moc cudowna jak powietrza tyle samo
Dolce far niente
- Umbert
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Zielona Góra/Malmö
- Auto: Legacy 2.0 D Station
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Ja narazie czekam na ich rozwiazanie i co mi zaprezentuja. Wiem tylko ze na 4:ce jest 180km/h i koniec a pod pedalem jeszcze sporo do maty. Do Vmax na 5:tce nie dojechalem bo ... no bo tu 110km/h jest max .
Rozwiazanie z Vtech odpada totalnie. Bylem, lookalem, odpada. Zrywanie alternatora, sciaganei paskow i takie tam to nie dla mnie. Ja jestem od pisania instrukcji a nie odkrecania srubek. A srubki zalepione lakiem i widac ze plomby zerwane i nici z gwarancji.
Jak mnie czasem denerwuje to ze nie da sie pociagnac na trojce tak do przynajmniej 160 ale trudno.
Ogolnie jest swietnie. I spalanie spada ... i spada...i spada.... i lezy narazie po miescie na 6.8 jazda ponizej 2200rpm. Krece wyzej to wskakuje na 7.6.
Rozwiazanie z Vtech odpada totalnie. Bylem, lookalem, odpada. Zrywanie alternatora, sciaganei paskow i takie tam to nie dla mnie. Ja jestem od pisania instrukcji a nie odkrecania srubek. A srubki zalepione lakiem i widac ze plomby zerwane i nici z gwarancji.
Jak mnie czasem denerwuje to ze nie da sie pociagnac na trojce tak do przynajmniej 160 ale trudno.
Ogolnie jest swietnie. I spalanie spada ... i spada...i spada.... i lezy narazie po miescie na 6.8 jazda ponizej 2200rpm. Krece wyzej to wskakuje na 7.6.
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
Umbert pisze: jestem inzynirem mechanikiem a nie mechanikiem. ja bym tej zrubki tam nie narysowal
o ja oja .. wreszcie bratnia dusza w zawodzie!! :)
Umbert, modelujesz jeszcze? czy Cie zawialo w innym kierunku?
rzadko sie slyszy, ze ktos dlubal w zawodzie.. jedni sprzedaja mercedesy, inni kupuja papiernie, a tu prosze..
tez swego czasu modelowalem w UG, plastik, blacha, pewnie polowa forum ma w domu pralki z moimi czesciami.. ... oj milo powspominac..
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
ja modeluje zaczynalem od Pro/E, ale w mojej pracy najlepiej sprawdza sie Rhino3D. W Pro/E kolega robi obrobke pozniej tego.gregski pisze: tez swego czasu modelowalem w UG
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: ECU w legacy diesel, gdzie siedzi?
dla firmy, w ktorej pracuje. Glownie okulary, czesci do okularow. Chyba, ze 2D to wtedy mexyk i zdarzaja sie lyzki do koparek, bo sie akurat popsulo