Pomocy WISKOZA - wymiana
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Sorry, skrót myślowy, miałem na myśli że dla morderców możemy zalać cały dyfer zamiast 75w90 takim olejem wiskotycznym hehe. Klient nasz Pan. Może jutro znajdę czas dlubac swoją...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Panie i Panowie!! Wisko złożone!! Jest ideał, czekamy na test drajfy ofrołdowe itd itp. Wisko zregenerowane olej 50 000 cst, (jak to jest komuś mało to śmiem twierdzić że wartości rzędu 100 000 i więcej będą normalnie "beton", te zalane 50 000 cst jest tak "lepkie i geste" na zimno ze strach myśleć jakie siły wychodzą po nagrzaniu :D ) wszystko szczelne, uszczelnienia trzymają, udało się niczego nie uszkodzić. Płytki cale,zdrowe, ale doczyścić je to była masakra... dystanse również przeżyły. Teraz tylko parę zł na nowe łożysko główne o ile moje okaże się wyjechane. Puki co potestujemy wszystko.
Potrzebuje pomyslu od zorientowanych jak zmierzyc "spiecie" wiskozy (wisko centralnego)
Potrzebuje pomyslu od zorientowanych jak zmierzyc "spiecie" wiskozy (wisko centralnego)
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Jedno przednie koło w powietrze, reszta na ziemi.
Auto na luzie.
Klucz dyno na nakrętkę piasty i coś powinno pokazać.
Nie jest to pomiar pozbawiony wad ale coś się dowiecie.
Można spróbować na zimno i na rozgrzanej skrzyni.
Auto na luzie.
Klucz dyno na nakrętkę piasty i coś powinno pokazać.
Nie jest to pomiar pozbawiony wad ale coś się dowiecie.
Można spróbować na zimno i na rozgrzanej skrzyni.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Ryjeks To wiskoza trzyma też na zimno?
Czyli teoretycznie można coś takiego zrobić z wisko z wrx'owego dyfra:P
Zmienić olej żeby spinała bardziej?
Samsung&tapatalk
Czyli teoretycznie można coś takiego zrobić z wisko z wrx'owego dyfra:P
Zmienić olej żeby spinała bardziej?
Samsung&tapatalk
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Można.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
A jak z LSD w tylnym moście ? Tam chyba tarczki pracują w tym oleju który smaruje więc pewnie nic nie da sie zrobić.
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
A faktycznie nie za kumałem ,że o tylnym mowa była. Czy dyfer w Foresterze XT różni się wewnątrz od tego we WRX? Czym zalać taki dyfer aby mocniej spinało ? No chyba ,że to tajemnica .
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Żeby konkretnie spinało, to trzeba dać 500.000-1.000.000 cps i nie do dyfra tylko do wiskozy w dyfrze.
Tak czy inaczej płytki to nie zastąpi ale bawić się można.
Tak czy inaczej płytki to nie zastąpi ale bawić się można.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Spalisz olej w parę sekund... I racja nie w dyfer bo to masakra by była, ale w samo wisko. Mijon cst to pełen beton. Jednak trza pamiętać że wisko nie spina jak płytka...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Ryjeks, Oki o jakim kluczu myślisz? Bo nie za bardzo wiem jak mam sprawdzić. Skok klucza dyno jest mały... Ja myślałem żeby sprawdzić np podnosząc całą os tylna, i ruszać normalnie i jak wisko zepnie to powinno auto ruszyć o ile podparcie nie będzie stawialo za dużego oporu...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Aaa i dodam że na zimno wsadzone "wałki " i ręką ledwo dało się ruszyć. Przed "regeneracja" kluczem ledwo ledwo ruszyłem... Teraz jak to zagrzac (tylko nie kutwa palnikiem hehe) aby zobaczyć jak trzyma na "ciepło "
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Suszarka albo piekarnik.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
No oki, wychodzi ze trzyma mniej więcej 4.5 więc chyba lepiej nawet niż seria... Teraz postoi sobie dwa tygodnie bo w trasę lecę...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- valdiiaga
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: WPR
- Auto: Legacy 2.0 165 HP benzol MY07
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Link: https://www.youtube.com/watch?v=cBCLkgUT5RQ
Jako ciekawostkę załączam link do filmu ,gdzie chłopaki z aptekarską dokładnością uzupełniają "olej silicon" do wiskozy.
Po przeczytaniu tematu zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego czasem zdarza mi się uślizgiwanie przednich kół przy mocnym skręcie, ale tylko i wyłącznie rano przy ruszaniu na zimnym skoro wisko spina przy gorącym ?
Po rozgrzaniu objawu nie ma
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
czysto teoretyzujac!! poki visko zimne nie spina-logiczne- i dlatego auto odpycha sie ktorymys kolami lepiej-poprostu moment/moc idzie w te kola ktore maja mniejsze opory. Jak visko zapmnie to daje "rowno" przod tyl i teoretycznie mamy bardziej po rowno rozdzielone. oczywiscie to teoria(w uproszczeniu-nie ma w realu ukladow bez oporow... wystarczy ze cos gdzies trzyma-np hamulce, lozysko, itd itp... ) u mnie np auto w powietrzu i krecac tylnym kolem przeciwne sie kreci w przeciwna strone a przody stoja... krecac przednim przeciwne kreci sie przeciwnie ale tylne oba razem tez sie kreca w ta sama strone... wniosek-opory wewnetrzne itd itp. Po wymianie olejkow w skrzyni, dyfrze i lozysk plus smarowanie prowadnic hebli itd itp zniklo... ps co do filmiku... nie wiem jak skad wziac info na temat ilosci dokladnej... no i moim zdaniem to przesada bo olej wiskotyczny nie zmienia swojej objetosci w czasie zmian temp.... i ps2 ja na poczatku zrobilem jak oni... olej i plytki... powodzenia... ja robilem, plytka, warstwa oleju, dociskanie, plytka, warstwa oleju.... tak jak oni tyle wlali nie szlo docisnac plytek tak zeby wychnac powietrze spomiedzy...
ps3 z racji zajebistej ilosci roboty na warsztacie wymiana musi poczekac... maja chlopaki za duzo rajdowkowcow do ogarniecia...
ps3 z racji zajebistej ilosci roboty na warsztacie wymiana musi poczekac... maja chlopaki za duzo rajdowkowcow do ogarniecia...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Dopada i moje wozidło , po rozgrzaniu czuć opory przy skręcaniu i delikatne przeskakiwanie . Macie jakiś namiar na sprawdzony warsztat zajmujący sie regeneracją wiskozy ? Z góry dzięki.
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
Tu masz wiskozę za 3 stówki: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=5&t=15452
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
jak wytrzymasz okolo 3 tygodni dam znac czy moja robota jest warta uwagi :D testy ida wiec bedzie sie dzialo :P
oleje mamy dostep wiec mozemy cos niecos pomodzic z moca sklejania- u mnie 50 000 cst zalane jako bliskie serii. teraz auto musi pojezdzic, wyjmiemy sprawdzimy... co by lipy nie bylo...
oleje mamy dostep wiec mozemy cos niecos pomodzic z moca sklejania- u mnie 50 000 cst zalane jako bliskie serii. teraz auto musi pojezdzic, wyjmiemy sprawdzimy... co by lipy nie bylo...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
To jest do 99r. Ja potrzebuję tą nowszą.ryjeks pisze:Tu masz wiskozę za 3 stówki: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=5&t=15452
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Pomocy WISKOZA - wymiana
kAROL10 pisze:Jarmaj możesz podać orientacyjny koszt , może być PW
Nie podaje nigdy ile płacę. Ceny mogą się zmienić, po co wprowadzać kogoś w błąd.
Zadzwoń, napisz PW do Carfita. Z pewnością się dowiesz.
Używek wiskoz nie kupowałbym. Kot w worku który może być w gorszym stanie niż Twój. Albo kup nową (droga jest... ), albo regeneruj.