Witam
Już od paru miesięcy zauważyłem większe spożycie oleju - więc pierwsza rzecz która poszła do sprawdzenia to uszczelniacze zaworów. Po zdjęciu pokrywy okazało się że prowadnice zaworów wydechowych (3 szt w głowicy lewej) są wciśnięte do środka i uszczelniacze siedzą luzem (brak miejsca na poprawne ich zamocowanie). Pytanie -co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy ? Silnik 2.5 z Legacy 06, przebieg symboliczny - niecałe 70 tyś km.
Ps. Gumki z załącznika założone tylko w celu zabezpieczenia zaworu przed wypadnięciem ;)
Problem z głowicą i prowadnicami zaworów.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Problem z głowicą i prowadnicami zaworów.
Nikt nie spotkał się z podobnym problemem ? Czyżby to pierwszy taki przypadek ?