Arti pisze:Jacky X, po co Ci skrzynia szóstka?
Jak to po co ? To TY nie wiesz ,że na 6-biegu auto pali najmniej ???
Szukałem auta przedewszystkim nieporozbijanego.A co do wiedzy , jak zrobić czy gdzie kupić to bywa (bez urazy) ,że wiele osób wie ale nie powie . Ot , taki polski zwyczaj. A zanim coś będę w aucie robił to chciał bym do tego podejść z głową z dwóch powodów :
a) żeby efekt był satysfakcjonujący tj. projekt i finał
b) mody są drogie. Więc trzeba je dobrze zaplanować.Źle zrobione mody są bezsensownym zmarnowaniem kasy a nieprzemyślane mody jeszcze gorzej
Już mam nauczkę,że kupiłem wolnossaka myśląc,że go przerobię.Strata i czasu i parę złotych poszło w błoto choć egzemplarz sam w sobie był spoko.
Dwa pytania bo zapewne pytał będę często :
1) Jakie seryjnie siedzi TURBO w MY'00 ?
2) Dlaczego do swapa często ciągnie się Spec C a nie jak Felix STI z UK ???
A co do tego co będę robił z autem to jeszcze się wacham.GT nawet w serii jest po prostu piękny. Kiedyś chciałem zrobic Sleepera ale czasami myślę,że klasyczny GT w czystej formie modyfikowany to jak chlapnąć szampana ze szklanki przy pięknej kobiecie(może kwas ale da się zrobić bo może być cool

).
W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.