Strona 1 z 1

Skrzynia STI vs GT

: 29 kwie 2013, o 09:32
autor: ember
Rozwazam wymiane calej skrzyni wraz z tylnym dyfrem na ta z STi v1 - TY752VB3CA - z tego co sie orientuje, pasuje P&P.
Z informacji ktore znalazlem na internecie, jej przelozenia to:

Kod: Zaznacz cały

JDM Impreza WRX, WRX SA, WRX STi MY94 TY752VB3CA 
1. 3.454 
2. 2.062 
3. 1.448 
4. 1.088 
5. 0.825 
R. 3.416 
T.R. 1.000 
F.D. 4.111 
Viscous (4kgf) Open Double-cone 2nd synchro added (all turbo Impreza) 
Ponadto posiada szpere w tylnym dyferencjale - Screw refuse type LSD - 27011AA280
W razie czego jest tez opcja na skrzynie z STI v2 - TY752VB4AA , ale z tego co sie zorientowalem, ona o dziwo nie ma LSD z tylu.

Akltualnie mam TY754VN1AB - seria GT MY99, bez LSD z tylu. Niestety nie moge znalezc jej przelozen.
Z tego co sie orientuje, skrzynia z STi powinna byc mocniejsza, tak? Czy ktos jest w stanie podac mi przelozenia mojej skrzyni?
Czy ktos moze ma jakies uwagi do takiego swapa?

Re: Skrzynia STI vs GT

: 29 kwie 2013, o 09:42
autor: vibowit
ember pisze:Akltualnie mam TY754VN1AB - seria GT MY99, bez LSD z tylu.
Po czym wnosisz?
Z tego co ja wiem, to w GT otwarty dyfer jest z tylko przodu.

Skrzynia z STi oczywiście będzie mocniejsza, ale przy wymianie wymienić też musisz półosie.

: 29 kwie 2013, o 09:45
autor: ember
Po czym wnosze brak LSD? zdarzylo mi sie raz zakopac na sniegu, krecilo mi sie jedno kolo z tylu.
Polosie, razem z patykami i wszystkimi przegubami, czy tylko wewnetrzne przeguby?
Cala reszta jest P&P, mocowania pasuja?

Re: Skrzynia STI vs GT

: 29 kwie 2013, o 09:46
autor: So What!
ember pisze:
Po czym wnosze brak LSD? zdarzylo mi sie raz zakopac na sniegu, krecilo mi sie jedno kolo z tylu.
LSD z tyłu jest bardzo słaby - może nie dał rady. Możliwe też, że tylny LSD jest uszkodzony i z tyłu masz de facto otwarty dyfer.

: 29 kwie 2013, o 13:54
autor: ember
Moja pierwsza mysla tez byla uszkodzona wiskoza, pozniej znalazlem informacje ze jednak nie wszystkie GTki mialy wiskozy - niestety nie dotarlem do inforamcji ktore. Moze jednak byc tak jak piszesz.

Czy ktos moglby moze podzielic sie informacja o FD w mojej aktualnej skrzyni?

Re: Skrzynia STI vs GT

: 29 kwie 2013, o 14:09
autor: vibowit
ember, proszę Cię bardzo:
http://home.gci.net/~cowdookey/818/Tran ... Public.pdf

Wygląda na to, że 3.9

btw. ja mam taką samą i u mnie na pewno jest wiskoza. 8-)

Tu jest inne zestawienie, ale w nim nie ma akurat tej skrzynki.
http://www.gearhack.com/myink/ViewPage. ... on%20Chart

: 29 kwie 2013, o 16:23
autor: ember
vibowit pisze:ember, proszę Cię bardzo:
http://home.gci.net/~cowdookey/818/Tran ... Public.pdf
ślicznie dziekuje, czegos takiego szukalem !
vibowit pisze:Wygląda na to, że 3.9
Dobra informacja - znaczy bedzie progres !
vibowit pisze:btw. ja mam taką samą i u mnie na pewno jest wiskoza. 8-)
ciekawe, ciekawe
vibowit pisze:Tu jest inne zestawienie, ale w nim nie ma akurat tej skrzynki.
http://www.gearhack.com/myink/ViewPage. ... on%20Chart
znam ;-)

Wyglada na to, ze jest dobrze! Niebieskie to GT, czerwona to STi.
http://www.teammfactory.com/gearcalcula ... on+1+%26+2


O to czym roznie sie 27020AA050 od 27020AA040 juz nawet nie pytam, bo pewnie i tak nikt nie wie :mrgreen:
W sumie juz wszystko wiem, dzieki za pomoc.

Re: Skrzynia STI vs GT

: 29 kwie 2013, o 23:05
autor: Matiz
Te z dccd nie maja wiskozy (ofkors)

ale był w "normalnych" skrzyniach inny dyfer niz wiskotyczny? :?

Re: Skrzynia STI vs GT

: 1 maja 2013, o 19:03
autor: booSTi
Wątek z cyklu moich ulubionych ;)
Super rozpiska skrzynek!

Koledzy, a macie jakieś linki do schematów skrzyń z DCCD, może jakieś zdjęcia, filmiki z rozbiórki? Chcę zobaczyć flaki! Nie mogę tego wygooglać, albo słabo googlam :whistle:

Re: Skrzynia STI vs GT

: 7 maja 2013, o 15:39
autor: booSTi
Nic a nic? ;-(