Strona 1 z 1
Dokręcanie powtórne.
: 15 maja 2013, o 11:10
autor: stefanekmac
Jak w temacie-niby powinno się dociągnąć np.śruby na kołach po jakimś tysiącu od zmiany kół.Pytanie robi to ktoś ? Kiedyś tak robiłem obecnie z lenistwa nie .Ma jakieś znaczenie faktycznie taki zabieg ? A może wystarczy raz ale z kluczem dynamometrycznym ?
Re: Dokręcanie powtórne.
: 15 maja 2013, o 12:35
autor: KamilP
dokrecam - caly zabieg trwa okolo 1min.

Re: Dokręcanie powtórne.
: 15 maja 2013, o 12:40
autor: Azrael
Bez dynamometru lepiej nie tykać kół poza sytuacją awaryjną, chyba że ktoś lubi mieć problemy :) (Nie dotyczy panów Heniów ze strzyknięciem w łokciu precyzyjnie wyskalowanym na 110Nm)
Re: Dokręcanie powtórne.
: 15 maja 2013, o 12:52
autor: TERZO
Azrael pisze:
(Nie dotyczy panów Heniów ze strzyknięciem w łokciu precyzyjnie wyskalowanym na 110Nm)
W Subaru to raczej 98Nm

Re: Dokręcanie powtórne.
: 15 maja 2013, o 13:50
autor: leon
KamilP pisze:dokrecam - caly zabieg trwa okolo 1min.

I to nie po 1kkm, tylko po kilku, kluczem d. oczywiście.
Re: Dokręcanie powtórne.
: 15 maja 2013, o 16:19
autor: Alan, Alan, Alan!
Azrael pisze:
Bez dynamometru lepiej nie tykać kół poza sytuacją awaryjną, chyba że ktoś lubi mieć problemy :)
ale też nie przesadzajmy, gdyby tak było, jakieś 80% aut jeździło by bez kół.
Nie twierdzę oczywiście, że nie należy zwracać uwagi. Jedynie, że to nie apteka.
Re: Dokręcanie powtórne.
: 15 maja 2013, o 18:49
autor: jarmaj
Alan, Alan, Alan!, zawsze też tak twierdziłem i dalej tak twierdzę.
Ale jak jakiś czas temu z powodu urwania szpilki musieliśmy wycofać się zawodów, na wszelki wypadek kupiłem potem klucz dynamometryczny.
