Silnik 2.0T WrX

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
[email protected]
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Toruń
Auto: Impreza
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Silnik 2.0T WrX

Post 6 cze 2013, o 21:18

Mam pytanie, natomiast nie bardzo wiem, gdzie się z tym zwrócić. Mianowicie chodzi mi o silniki 2.0T w Subaru Wrx. Dlaczego większośc z nich po przejechaniu 100000km miało kapitalny remont silnika, lub nawet wymieniany silnik na nowy. Czy były one wadliwe? Co było przyczyną tego? Z góry dzieki za odpowiedz.



jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Silnik 2.0T WrX

Post 6 cze 2013, o 21:34

Większość?

Nie wiem dokładnie ile ich wyprodukowano, ale zakładam że większość to będzie ze 100 tysięcy, może więcej. Rozumiem że o tylu przypadkach słyszałeś?

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: Silnik 2.0T WrX

Post 6 cze 2013, o 22:19

[email protected], to jakaś bzdura na resorach , większość bez problemów robi przebiegi 200 tys km . Trza by nieźle skatować ten silnik by padł przy takim przebiegu :idea:

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 67 razy
Polubione posty: 74 razy

Re: Silnik 2.0T WrX

Post 6 cze 2013, o 22:25

powstał chyba MIT - wrx-y padają a ich silniki to kupa gówna
i ten mit jak widać nadal funkcjonuje

ps:
silnik jaki mam w GT99 dużo sie różni od silnika wrx-a np: z 2002 roku ?

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Silnik 2.0T WrX

Post 7 cze 2013, o 10:55

Konto usunięte pisze: silnik jaki mam w GT99 dużo sie różni od silnika wrx-a np: z 2002 roku ?

Mechanicznie zasadniczo.... niczym

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Silnik 2.0T WrX

Post 7 cze 2013, o 10:56

[email protected] pisze: Mam pytanie, natomiast nie bardzo wiem, gdzie się z tym zwrócić. Mianowicie chodzi mi o silniki 2.0T w Subaru Wrx. Dlaczego większośc z nich po przejechaniu 100000km miało kapitalny remont silnika, lub nawet wymieniany silnik na nowy. Czy były one wadliwe? Co było przyczyną tego? Z góry dzieki za odpowiedz.

Jak już przedmówcy napisali tak nie jest, natomiast dlaczego częściej niż w zwykłych autach? Bo często te auta są podkręcane garażowymi metodami, jeżdżone bez oleju i katowane po szutrach, pojeżdżawkach, KJSach itp. w sposób, o którym projektantom się nie śniło.

graf
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Kraków
Auto: co chwile inne
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Silnik 2.0T WrX

Post 7 cze 2013, o 12:58

W szwajcarii bezproblemu znajdziesz GTeki i WRXy z seryjnym pierwszym silnikiem ktore przejechały 200-300tys km (jezdzone normalnie na codzien)

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Silnik 2.0T WrX

Post 7 cze 2013, o 13:15

Gdyby te silniki były zalewane dobrym oleje, wymienianym na czas. Nigdy go nie brakowało i nie były pałowane jak WRC to 200 tyś km robiłyby bez problemu.
A tak to ktoś sobie zaleje 300V i wymieni po 12 tyś km, komuś łyknie oleju bez kontroli i dolewki. Inny z kolei pałuje nonstop itp.

Dla mnie jak na turbobenzyniaka 2.0 i grubo ponad 200km z kierowcami-rajdowcami za sterami i tak nie jest źle.
vel misza, Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ