Mam pytanie.
Do cywilnej jazdy foresterem 2.0X 2003r. felga 15'' wybieramy zestaw:
1) Tarcze Brembo 09.5674.24 + klocki FERODO FDB1639
czy
2) Tarcze TRW DF1437 + klocki TRW GDB3328
Cena +- taka sama ( ok 400zł), chodzi o jakość i trwałość:)
Montujemy to osobiście, czy lepiej zostawić to w warsztacie?
Pozdro
Hamulce przód Forester 2.0X
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
elf_pomocnik
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
-
lukasz_rider
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Hamulce przód Forester 2.0X
Wziąłbym zestaw TRW. Ostatnio kilka sztuk Brembo zakładałem i gięły się same z siebie. Klientom zakładam zwykle TRW i jeszcze nikt nie wrócił. Trwałość oceniam na podobnym poziomie. Klocki Ferodo są troszkę twardsze więc na dłużej wystarczą ale za to bardziej zjadają tarcze.
Jeżeli jesteś ogarnięty technicznie i jesteś pewien tego co robisz to możesz spróbować sam wymienić. Nie jest to takie trudne. Oprócz narzędzi wyposaż się w szczotkę drucianą i np. ścisk stolarski. Szczotka do wyczyszczenia prowadnic klocków i piast jeśli złapały rdzę. Piasta musi być idealnie równa i czysta. Ścisk do cofnięcia tłoczków. Można to zrobić dużym śrubokrętem ale wygodniej ściskiem.
Jeżeli jesteś ogarnięty technicznie i jesteś pewien tego co robisz to możesz spróbować sam wymienić. Nie jest to takie trudne. Oprócz narzędzi wyposaż się w szczotkę drucianą i np. ścisk stolarski. Szczotka do wyczyszczenia prowadnic klocków i piast jeśli złapały rdzę. Piasta musi być idealnie równa i czysta. Ścisk do cofnięcia tłoczków. Można to zrobić dużym śrubokrętem ale wygodniej ściskiem.
- Login jest zajęty
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraina ziemniaka
- Auto: Forester SF5 JDM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Hamulce przód Forester 2.0X
Przykro pisać ale niezależnie co z tego wybierzesz to forek nadal hamować będzie słabo nawet w cywilnej jeździe. Od razu inwestuj w większą tarczę.
Metallica skończyła się na Kill'Em All a Forester na SF5.
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Hamulce przód Forester 2.0X
To prawda sam wymieniam całe zwrotnice,lipa te hamulce inż. nie żle dobrali moc do hamowniLogin jest zajęty pisze:Przykro pisać ale niezależnie co z tego wybierzesz to forek nadal hamować będzie słabo nawet w cywilnej jeździe. Od razu inwestuj w większą tarczę.

- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Hamulce przód Forester 2.0X
a moj wolnossak jakos tam hamuje, choc moc nie ta i masa tez. Ale ja mam bebenki z tylu jeszcze wiec duzoooo zalezy od refleksu:D opuzniac hamowanie to zbrodnia, a latam na zestawie "busza" i jakos w miare ok. na bank lepiej niz brembo srembro ktore to wytrzymalo 8 tyskm...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Hamulce przód Forester 2.0X
Z tymi tarczami Brembo też miałem kiepskie doświadczenia. Pogięły się po miesiącu jazdy. Z zestawów do dupowozów polecam firmę textar. Mam założone tarcze i klocki z przodu. Działa to lepiej niż oryginał, ATE i Ferodo Premier. Cena bardzo rozsądna. Niestety nie ma róży bez kolców, felgi po miesiącu jazdy są czarne.
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Hamulce przód Forester 2.0X
obecnie zalozone ate i o dziwo wolnossacy lesnik hamuje jeszcze lepiej... niebawem do zrobienia bembenki beda... chyba tez ate wloze
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow