Strona 1 z 1
Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 22 paź 2008, o 23:01
autor: RoniN_
Powitac!
Moze mi tu ktos pomoze. Jaka powinna byc srednica wezykow miedzy SOLENOID - WG - TURBO w GT 1997r.??, lub jaki jest PART NUMBER tych wezykow/wezyka i z czego sa wykonane. Do GT z 1997 roku??
pozdro
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 22 paź 2008, o 23:13
autor: arosiak
Ja też się do tego pytania dołączę.
u mnie już były leciwe przewody od podciśnienia, więc jak montowałem zegary to niektóre wężyki podciśnieniowe (np ten do WG) wymieniłem na jakieś zwyczajne wzmocnione zewnętrznym oplotem zakupione w sklepie auto moto.
Nawet nie zastanawiałem się nad tym, ale czy to powinny być jakieś specjalne węże???
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 22 paź 2008, o 23:15
autor: Azrael
Zwykłe działają.
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 07:20
autor: RoniN_
arosiak pisze:Ja też się do tego pytania dołączę.
u mnie już były leciwe przewody od podciśnienia, więc jak montowałem zegary to niektóre wężyki podciśnieniowe (np ten do WG) wymieniłem na jakieś zwyczajne wzmocnione zewnętrznym oplotem zakupione w sklepie auto moto.
Nawet nie zastanawiałem się nad tym, ale czy to powinny być jakieś specjalne węże???
Jaka srednica w srodku 3 mm??
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 10:45
autor: deLux
po szczelności najważniejszy jest "restrictor pill" - jak zmieniłeś węże bez przekładania tego paciorka to może być problem ze sterowaniem WG
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 18:23
autor: arosiak
deLux pisze:po szczelności najważniejszy jest "restrictor pill" - jak zmieniłeś węże bez przekładania tego paciorka to może być problem ze sterowaniem WG
a jak wygląda ten paciorek?????
co to jest???? gdzie to znaleźć???
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 18:28
autor: Azrael
Jest miedzy obudowa kompresora a trójnikiem, w środku rurki.
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 19:31
autor: arosiak
Az czy to pewnie z tego powodu auto mi zaczeło gorzej jeździć do na mniejszych obrotach, tak do ok 3500 obr.
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 19:43
autor: Azrael
Jakbyś nie miał restryktora to auto by w ogóle słabiutko jeździło, prawie jak bez turbo.
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 22:11
autor: arosiak
Czy restryktor to ta zwężka w tym krótkim przewodzie, ok 10cm????, (którą podobno jak się zwęzi to dłużej ciśnienie pompuje......)
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 22:37
autor: Azrael
tak
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 23 paź 2008, o 22:38
autor: arosiak
a nie to tego nie ruszałem.... zostawiłem oryginalne.
Dzięki Az
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 7 paź 2009, o 10:21
autor: Vincent Vega
Odgrzewam.
Chciałem przeczyścić solenoid wraz z wężykami w moim Bugeye'u. Wszystko rozebrałem, jednak nie zapamiętałem gdzie podłączyć, który wężyk i mam problem.
Zatem wężyk od trójnika wchodzi do poziomego króćca solenoidu, czy do pionowego (dolnego)?
Czy mógłby ktoś podskoczyć do auta i pomóc w potrzebie?

Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 7 paź 2009, o 11:29
autor: jarmaj
Od trójnika idzie na dolny krocieć.
Re: Weze SOLENOID-WG-TURBO
: 12 paź 2009, o 19:30
autor: Vincent Vega
jarmaj

thx