Mam tez certyfikat z firmy PRODRIVE i po telefonie do nich potwierdzilem fakt ze auto u nich bylo lekko grzebane w sensie remap i wydech. W sumie wszystko byloby jasne gdyby nie moja walka z wezykami miedzy turbo - solenoid - wg.
Kruk powiedzial mi co bym sprawdzil czy nie mam czarnej kostki przy wiazce ECU tzn FUEL CUT DEFENDER, czyli kostra ktora "wylacza" odciecie, podobno bardzo lubiana przez w/w firme. No wiec odslonilem dzisiaj wyklladzine i zamiast wspomnianej przez Kruka kostki, znalalzem to
![Szok :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Obrazek](http://img529.imageshack.us/img529/6596/58134207kw6.th.jpg)
![Obrazek](http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif)
![Obrazek](http://img386.imageshack.us/img386/9236/17171342em2.th.jpg)
![Obrazek](http://img386.imageshack.us/images/thpix.gif)
Nr na ecu:
STI SP
1001056010
A18-000 DV8
Silnik mam EJ20, wiec chyba normalny
... i co jest grane, kto pomoze mi to rozszyfrowac??