Strona 1 z 1

Koło pasowe i kłamiący czujnik

: 4 lip 2013, o 09:20
autor: Ciara
Dwa szybkie pytanka:

1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ? :evil:

2. Podczas jazdy autem wskaznik temperatury skacze prawie na full i zalacza sie wentylator, wskazowka nieco opada a po chwili znowu idzie do gory. Myslalem ze pozegnalem sie z uszczelka pod glowica ale okazalo sie ze po otwarciu maski nic sie nie gotuje i jest wszystko w porzadku. Potestowalem troche i okazalo sie ze gdy wskazowka podchodzi juz do maksymalnej temperatury to po zgaszeniu silnika i przekreceniu na zaplon ustawia sie tak jak byc powinna czyli po srodku. Po odpaleniu auta odrazu skacze na full. Co mnie oszukuje ? :cofee:

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

: 4 lip 2013, o 21:22
autor: Ciara
Upppppsik

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

: 5 lip 2013, o 14:12
autor: dzixd
Ciara pisze: 1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ?

Niedokręcone na moment obrotowy w nm?
Może gwint zjechany?

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

: 5 lip 2013, o 20:30
autor: Ciara
Nie mam klucza dynamometrycznego ale nie ma znaczenia czy dowale na maxa srube czy z "czuciem" i tak po jakims czasie sie odkreca. Gwint nie jest zjechany bo wkreca sie i wykreca dobrze. Myslalem ze jest tam jakis klin czy jakies inne cos

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

: 5 lip 2013, o 20:32
autor: dzixd
Ciara pisze:Nie mam klucza dynamometrycznego ale nie ma znaczenia czy dowale na maxa srube czy z "czuciem" i tak po jakims czasie sie odkreca. Gwint nie jest zjechany bo wkreca sie i wykreca dobrze. Myslalem ze jest tam jakis klin czy jakies inne cos
A które pasowe ? na wale?

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

: 5 lip 2013, o 22:19
autor: gebolp
Ciara pisze: 1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ? :evil:
Proponuję sprawdzić długość śruby, może wchodzi do oporu ze względu na wydłużenie. W moim dokręca się ileś tam Nm, potem ileś stopni, jeśli nie da się obrócić o te ileś stopni to śrubę wymienia się.