Skrzynia od N/A z reduktorem do Turbo
: 7 lip 2013, o 21:49
Rozważam zamontowanie skrzynki z Forka N/A do mojego Forka Turbo.
Chodzi głównie o reduktor i przełożenia, trochę lepsze do jazdy w terenie (pomysł zrodził się podczas wyprawy na mały offroad, gdy ja piłowałem auto na 1 i nie mogłem dobrać biegu do prędkości, w stosunku do tych co jechali NA na zapiętym reduktorze ).
Pytanie, czy ktoś wie z jakimi modyfikacjami by się to wiązało - sprzęgło, półosie, wał, dyfer?
Wiem, że na Bajecznej w Warszawie coś takiego robili... i może ktoś wie coś więcej na ten temat np na bazie własnych doświadczeń?.
(temat nie dotyczy tego, czy to ma sens - moc w moim Forku mogę sobie obniżyć, to nie problem, i dojść do parametrów +/- seria, chodzi o poprawę właściwości terenowych - prześwit już mam
)
Chodzi głównie o reduktor i przełożenia, trochę lepsze do jazdy w terenie (pomysł zrodził się podczas wyprawy na mały offroad, gdy ja piłowałem auto na 1 i nie mogłem dobrać biegu do prędkości, w stosunku do tych co jechali NA na zapiętym reduktorze ).
Pytanie, czy ktoś wie z jakimi modyfikacjami by się to wiązało - sprzęgło, półosie, wał, dyfer?
Wiem, że na Bajecznej w Warszawie coś takiego robili... i może ktoś wie coś więcej na ten temat np na bazie własnych doświadczeń?.
(temat nie dotyczy tego, czy to ma sens - moc w moim Forku mogę sobie obniżyć, to nie problem, i dojść do parametrów +/- seria, chodzi o poprawę właściwości terenowych - prześwit już mam
