Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
vis
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru legacy
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
20 sie 2013, o 12:14
hej mam spory problem pojawiły mi się drgania silnika, które przenoszone są na cały samochód i nie wiem jak i od czego to może być.
Byłem na diagnostyce i wszystkie poduszki i zaczepy są w porządku. Byłem u mechanika i na kompie mu wyszło błąd nr 12 i 53 (coś od rozrusznika i od identyfikacji kluczyka) nie wiadomo czemu tych błędów nie da się usunąć. Na komputerze też wyszło coś takiego:
Sygnał o położeniu wału korbowego......... włączony/wyłączony ---------> na przemian się zmieniają <----------- czy to tak ma być?
sygnał położenia wałka rozrządu............ włączony/wyłączony ---------> na przemian się zmieniają <----------- czy to tak ma być?

vis
-
lukasz_rider
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 sie 2013, o 00:32
Ciekawe czym było czytane z kompa. Informację włączony/wyłączony odczytuję jako punkty skrajne z amplitudy. Jeśli tak jest to w porządku. Szkoda też, że nie pamiętasz dokładnie jakie były treści błędów. Jednak myślę, że te błędy nie dotyczą Twojego problemu. Na "oko" silnik nie drga więcej niż powinien? Jeśli silnik pracuje tak jak powinien doszukiwałbym się kłopotu w poduszkach. Drgania pojawiły się nagle czy stopniowo? Bo może po prostu poduszki zużyły się i zaczęły przenosić drgania?
lukasz_rider
-
vis
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru legacy
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
26 sie 2013, o 08:41
Witam
Te Drgania pojawiły się nagle inne niż takie jak zwykle w silniku, poduszki już były sprawdzane na stacji diagnostycznej gdyż od razu mi to na myśl przyszło. A drgania są takie największe jak się odpali silnik, to nawet pedał sprzęgła drga jak się go wciska i silnik gaśnie podjeżdżając pod np skrzyżowanie. Myślałem czy np wtryskiwacz od gazy, ale to samo dzieje się na benzynie i gazie. Dwóch mechaników nie wiedziało skąd to się bierze. Nieraz ustają w trasie te drgania i silnik ładnie płynnie pracuje. Zastanawiam się czy może coś z cewką zapłonową i nie kiedy przez co nie wszystkie cylindry pracują z równą mocą. Też słyszałem opinię czy może łożyska gdzieś na korbowodzie (nie wiem nie znam się na tym), już sam nie wiem od której strony się za to zabrać.
Pozdrawiam
vis
-
BiP
- 5 gwiazdek
- Auto: outback, starex, crosstrek
-
Polubił:
187 razy
-
Polubione posty:
204 razy
Post
26 sie 2013, o 17:06
Lewego powietrza nie zasysa???
BiP
-
lukasz_rider
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
27 sie 2013, o 21:21
Można sprawdzić te lewe powietrze, może coś się znajdzie. Gdyby coś działo się z cewką to prawdopodobnie by był słabszy. Dodatkowo powinieneś coś widzieć patrząc na pracę silnika. Może dwumasa pada tymbardziej, że mówisz o drgającym pedale sprzęgła...
lukasz_rider
-
vis
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru legacy
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
31 sie 2013, o 11:34
Sprawdzanie lewego powietrze? to wystarczy jak zatkam fabryczny wlot powietrza?
vis
-
BiP
- 5 gwiazdek
- Auto: outback, starex, crosstrek
-
Polubił:
187 razy
-
Polubione posty:
204 razy
Post
31 sie 2013, o 19:06
Lewe powietrze w dużej ilości powinien wyłapać jako niewłaściwy skład mieszanki na lambdzie. Jak łapie mało i okazjonalnie - obstawiam przewody wtryskiwaczy gazu popękane. Zapal i pomacaj je porzadnie.
BiP
-
darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
31 sie 2013, o 19:44
Zrób indykowanie silnika...miałem podobnie w imprezie i okazało się że gar nie dopalał no ale...
darecki1981