Strona 1 z 1
ZAWIESZENIE FABRYCZNE
: 4 wrz 2013, o 15:17
autor: elvis-p
Witam ! ! !
Mam pytanie odnośnie zawieszenia w subaru impreza 2,0 125 km rok 2001 albo 2002 (w sumie nie pamiętam jakie mam:) - okrągłe oczy robaka. Przeszukałem forum i nie znalazłem informacji. Wszyscy szukacie i piszecie o sportowych gwintach itd. A ja mam pytanie w drugą stronę. Potrzebuje fabryczne zawieszenie lub coś miękkiego. Bo to co mam to jakaś masakra. Nie idzie jeździć- tzn idzie, ale zawieszenie nie pracuje :) przez próg zwalniający jak przejeżdzam to prawie się nie ugina :) jak się oprę na aucie to też sie prawie nie ugina.
Re: ZAWIESZENIE FABRYCZNE
: 4 wrz 2013, o 21:36
autor: piter
1. sprawdź dokładnie co masz
2. kup seryjne zawieszenie (amor+sprężyna) z inprezy N/A lub wrx
3. ew złóż coś zbliżonego do serii, np seryjne sprężyny + amortyzatory KYB
Re: ZAWIESZENIE FABRYCZNE
: 5 wrz 2013, o 07:27
autor: elvis-p
Nie wiem jak sprawdzić bo nic nie jest napisane. Napewno coś kiedyś bylo, ale teraz pordzewiałe. Dziwi mnie to że auto stoi troche jak koza wysoko. Ale patrzyłem po zdjęciach na allegro i wiekszość też tak wysoko stoi. Najlepiej byłoby gdzieś za przysłowiową złotówke kupić uzywane zawieszenie seryjne zeby sprawdzic. A pozniej nowke. tylo nigdzie nie ma używek, nawet na allegro. najgorsze ze ten model byl produkowany dwa lata i nie wiem czy zawieszenie od wersji po 2003 bedzie pasowało - bo tych modeli jest duzo na ryku.
p.s co to za skrot imprezy N/A wrx to wiem :)
Re: ZAWIESZENIE FABRYCZNE
: 5 wrz 2013, o 07:55
autor: jarmaj
N/A = naturally aspirated, czyli określenie silnika wolnossącego
WRX - jedna z wersji Subaru Imprezy, zawsze z doładowanym silnikiem.
Re: ZAWIESZENIE FABRYCZNE
: 5 wrz 2013, o 09:58
autor: pol052
czy ja dobrze patrze ze według:

tylne zawieszenie w wersji 2.0 125 KM bylo takie samo od 4.2000 do 6.2007 ??
Edyta
Tfu tylny amor oczywiscie

Re: ZAWIESZENIE FABRYCZNE
: 5 wrz 2013, o 12:52
autor: piter
pol052 pisze: tylne zawieszenie w wersji 2.0 125 KM bylo takie samo od 4.2000 do 6.2007 ??
Edyta
Tfu tylny amor oczywiscie
nie jestem pewien wersji N/A, ale w wrx/sti = bugeye ma inne i nowsze mają inne (ale zamiennie pasują)
w bugeye są inne tylne górne poduszki, bo są inne sprężyny (w bob/hawk zwężają się u góry, w bugu są szerokie) i jest inna długość gwintu u góry amortyzatora
ale całe kolumny da się przełożyć, tył pasuje niezależnie od rocznika i rozstawu 5x100 i 5x114, przód podobnie z zastrzeżeniem, że nie pasuje z 5x114 do 5x100 - inne mocowanie do zwrotnicy - tego się nie da przerobić !
to tyle w takim skrócie
