Lambda 1V,maksymalnie 0.68V na bogato.
: 8 wrz 2013, o 22:29
Pacjent jak w opisie,
sonda lambda maksymalnie daje napięcie 0.68v. Na jałowych sinusoida 0.1-0.6v.
Czasem wyrzuci check engine który gaśnie po chwili. W pamięci błędy sondy i knock sensora.
Przy przyspieszaniu czuć szarpniecie około 4-5 tys, załączenie sprężarki klimy również daje wyraźne szarpniecie silnikiem.
Na wolnych obrotach silnik tez nierównomiernie drży, obroty stoją na 700 bez widocznych odchyłek.
Poduszki skrzyni i silnika nowe, duży luz w tylnym dyfrze- gwałtowne puszenie sprzęgła lub kop w gaz to stuk - może mieć to wpływ na prace silnika?
Auto czasem jeździ powiedzmye ok, czasem zamula. Spalanie tez w podobnych warunkach potrafi różnic się o 2l.
Sonda wymieniona jakiś rok temu, uniwersalna Bosch. Umiera?
Jeśli sprawna, to co jeszcze może być powodem ubogiej mieszanki przy przyspieszaniu?
sonda lambda maksymalnie daje napięcie 0.68v. Na jałowych sinusoida 0.1-0.6v.
Czasem wyrzuci check engine który gaśnie po chwili. W pamięci błędy sondy i knock sensora.
Przy przyspieszaniu czuć szarpniecie około 4-5 tys, załączenie sprężarki klimy również daje wyraźne szarpniecie silnikiem.
Na wolnych obrotach silnik tez nierównomiernie drży, obroty stoją na 700 bez widocznych odchyłek.
Poduszki skrzyni i silnika nowe, duży luz w tylnym dyfrze- gwałtowne puszenie sprzęgła lub kop w gaz to stuk - może mieć to wpływ na prace silnika?
Auto czasem jeździ powiedzmye ok, czasem zamula. Spalanie tez w podobnych warunkach potrafi różnic się o 2l.
Sonda wymieniona jakiś rok temu, uniwersalna Bosch. Umiera?
Jeśli sprawna, to co jeszcze może być powodem ubogiej mieszanki przy przyspieszaniu?