Turboantyk z sercem od GT '96 - doładowanie
: 15 paź 2013, o 20:39
Witam,
streszczając historię:
turbo z WRX + boost cut zdjęty + MBC na 1.3 bara = wypalona dziura w tłoku w moim turboantyku...
po zmianie silnika na GT '96 jdm wziąłem się za ustawianie ciśnienia na bezpieczne 1.0-1.1 bara, niestety miałem zbyt częste przeładowania do 1.4 lub zależnie od kaprysu 0,5 i koniec zabawy :/ ...... no to zacząłem kopać w necie za rozwiązaniem problemu - zdjąłem MBC + wężyki (zauważyłem, że niektóre były jakoś luźno ponakładane) przeczyściłem i pozaciskałem starannie od nowa - problem przeładowań się rozwiązał, ale niezależnie jak bardzo odkręcę MBC dalej ciśnienie potrafi dojść max do 0,6... zdarza się, że dobije do tych 1.0-1.1 gdy pedał jest w podłodze i dopiero przy wyższych obrotach... na poprzednim silniku wydaje mi się, że ciśnienie rosło szybciej szczególnie, że turbo z WRX dobrze dmucha już dość wcześnie (2700-3000rpm) jakaś podpowiedź? uprzedzając - nie chcę EBC
ps. komp został oczywiście stary, tankowane paliwo to 95
streszczając historię:
turbo z WRX + boost cut zdjęty + MBC na 1.3 bara = wypalona dziura w tłoku w moim turboantyku...
po zmianie silnika na GT '96 jdm wziąłem się za ustawianie ciśnienia na bezpieczne 1.0-1.1 bara, niestety miałem zbyt częste przeładowania do 1.4 lub zależnie od kaprysu 0,5 i koniec zabawy :/ ...... no to zacząłem kopać w necie za rozwiązaniem problemu - zdjąłem MBC + wężyki (zauważyłem, że niektóre były jakoś luźno ponakładane) przeczyściłem i pozaciskałem starannie od nowa - problem przeładowań się rozwiązał, ale niezależnie jak bardzo odkręcę MBC dalej ciśnienie potrafi dojść max do 0,6... zdarza się, że dobije do tych 1.0-1.1 gdy pedał jest w podłodze i dopiero przy wyższych obrotach... na poprzednim silniku wydaje mi się, że ciśnienie rosło szybciej szczególnie, że turbo z WRX dobrze dmucha już dość wcześnie (2700-3000rpm) jakaś podpowiedź? uprzedzając - nie chcę EBC
ps. komp został oczywiście stary, tankowane paliwo to 95