Strona 1 z 1

ic z wrx do gt-a

: 22 paź 2013, o 21:26
autor: stary32
Witam,
czy duża jest 'rzeźba' z montażem ic z wrx do gt-ka ?

Odp: ic z wrx do gt-a

: 22 paź 2013, o 22:00
autor: grafffik
Musisz przerobic tylko boczne mocowania. Reszta to samo.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Re: ic z wrx do gt-a

: 22 paź 2013, o 23:16
autor: lucza
A jaka jest różnica pomiędzy wrx a gt? bo nie jażę?pozdro.

Re: Odp: ic z wrx do gt-a

: 23 paź 2013, o 10:47
autor: stary32
grafffik pisze:Musisz przerobic tylko boczne mocowania. Reszta to samo.
z mocowaniami to wiem ale znajomy próbował zamontować i powiedział, że się nie mieści bo dotyka ściany grodziowej.
Jest gdzieś jakieś 'foto-story' ?
lucza pisze:A jaka jest różnica pomiędzy wrx a gt? bo nie jażę?pozdro.
z wrx-a jest trochę większy

Re: ic z wrx do gt-a

: 23 paź 2013, o 12:32
autor: AMI
No i oczywiscie jest inny zawor upustowy w obu modelach - ale temat do ogarniecia, na rozne sposoby.
Co do sciany grodziowej - problem chyba bedzie jedynie w rocznikach 92-96, ale nie jestem do konca pewny .Tam faktycznie chyba bylo troche mniej miejsca miedzy grodzia a przepustnica.
W nowszych modelach problemu raczej byc nie powinno.

Re: ic z wrx do gt-a

: 27 paź 2013, o 15:00
autor: lucza
Myślałem że gt i wrx miały w tym roczniku taki sam (czarny) a sti ma trochę większy (srebrny).Co do zmieszczenia większego w rocznikach 92-96 to wystarczy wymienić przepustnicę i już masz z centymetr,pozdro.

Re: ic z wrx do gt-a

: 29 paź 2013, o 22:37
autor: CZEX
mam taki IC z WRX (srebrny) przerobiony do GT-ka jakby ktoś chciał

Re: ic z wrx do gt-a

: 20 lis 2013, o 08:06
autor: grafffik
GT seria kilka cm mniejszy niż w wrx'ie , a w porównaniu z IC od STI to jakby porównywać cegle z pustakiem
Zarówno z IC od wrx'a jak i od STI w gtku nie ma żadnego problemu z tym ze się odbija o sciane grodziowa. W obydwu przypadkach natomiast trzeba przerobić te mocowania. Tutaj spawarka musi być grana jeśli ma to być zrobione dobrze.
Co do ypipe w przypadku IC z wrx'a-podejdzie zarówno z WRX jak i GT. W przypadku IC z STI należy przedłużyć ypipe od strony turbo o jakieś 6cm.
Wg własnych obserwacji ypipe w GT/WRX/STI 1998-2005 jest wszędzie taki sam.