Strona 1 z 1

Ściągnięcie Blokady STI Japonia GF8 GC8

: 24 paź 2013, o 10:38
autor: Camillo13
Witam. Szukam informacji o tym jak "ściągnąć" oryginalna blokadę prędkości. Posiadam Japończyka i rozpędza się do 180km/h potem koniec. Szukam sposobu jak to ominąć. Ma ktoś pomysł. Albo gdzie to zrobią. Dzwoniłem do Map Tek w poznaniu, ale koszty rozwalają (1500+1800+dodatkowe koszty), 4 turbo nie sa w stanie mi powiedzieć, Fantazja Mocy nie robiła tego, Ecu performance też nie. Czekam na pomysły, pomoc.

Re: Ściągnięcie Blokady STI Japonia GF8 GC8

: 24 paź 2013, o 13:07
autor: AMI
Bo to sie w zasadzie wiaze albo z ingerencja w ecu, gdzie bedzie potrzebna licencja jak do remapu (stad zapewne cena w Mapteku taka a nie inna) albo z uzyciem malego diwajsa
do konwersji km na mile, z tego co pamietam, ktorego "skutkiem ubocznym" bedzie takze przesuniecie - a w praktyce usuniecie - limitu (180mph dla wiekszosc imprez, zwlaszcza tych z krotkimi skrzyniami, raczej ciezko osiagalna predkosc :))

Re: Ściągnięcie Blokady STI Japonia GF8 GC8

: 24 paź 2013, o 14:29
autor: Camillo13
Jesteś w stanie coś więcej mi podpowiedzieć o tym urządzeniu które zmienia km na mile. Może kojarzysz jakąś nazwę, albo część nazwy. W Polsce tego zapewne nie dostanę ale w Anglii lub USA pewnie tak. Będę wdzięczny.

Re: Ściągnięcie Blokady STI Japonia GF8 GC8

: 24 paź 2013, o 14:53
autor: ryjeks
Camillo13 pisze: Szukam informacji o tym jak "ściągnąć" oryginalna blokadę prędkości. Posiadam Japończyka i rozpędza się do 180km/h

Podaj z ciekawości jaki masz numer skrzyni ?
Ile jest obrotów przy tych 180 km/h ?

Tu coś masz: http://forum.4turbo.pl/viewtopic.php?f=2&t=864

Ale jeszzce gdzieś czytałem na ten temat tylko na razie nie mogę sobie przypomnieć gdzie :mrgreen:

Re: Ściągnięcie Blokady STI Japonia GF8 GC8

: 24 paź 2013, o 15:21
autor: Camillo13
Dzięki, zaraz się zapoznam. Samochód kupiłem kilka miesięcy temu już gotowy. Wiem tylko że mam skrzynie od STI. 180km/h mam na 4 biegu tak w okolicy 6500-7000. A odcięcie mam ok 8000.

Re: Ściągnięcie Blokady STI Japonia GF8 GC8

: 27 paź 2013, o 15:07
autor: lucza
Przede wszystkim napęd licznika na linkę czy już elektroniczny ślimak? Jak na linkę to wymienia się linkę na taką dwuczęściowa z takiw diwajsem pomiędzy linkami,jeśli elektroniczny ślimak to może coś takiego:


http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZ ... 5d2579f5a7

Jeśli chodzi o linkę to mam takie coś i chętnie się wymienię na oryginał,pozdro.

: 29 paź 2013, o 21:20
autor: siewcu
http://www.ebay.co.uk/itm/HKS-Speed-Lim ... 460809b981 raczej to, takie zwykłe przerabiają po prostu na mile i przenoszą ogranicznik na 180mph, ale trzeba się męczyć z zegarem(chyba że to na wyjście do ecu montowane, ale tak nie wygląda).