Strona 1 z 1

pomocy z odczytaniem błędu

: 24 paź 2013, o 23:48
autor: STI JDM
check engine mruga mi 4razy wolno potem 5razy bardzo szybko co to może być?

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 24 paź 2013, o 23:51
autor: leon
Pressure duty solenoid (turbo)

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 24 paź 2013, o 23:55
autor: STI JDM
leon pisze:Pressure duty solenoid (turbo)
czyli co powinienem w takim przypadku sprawdzić?

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 10:14
autor: brahu
leon pisze: Pressure duty solenoid (turbo)
No właśnie to! Wyraźnie leon napisał.

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 13:06
autor: STI JDM
czy posiada ktoś zdjęcie jak to wygląda? mam imprezę od niedawna i nie mam zielonego pojęcia.

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 16:55
autor: brahu
Zdjęcia nie posiadam ale na prawym kielichu masz taki brązowy zaworek, wychodzą z niego dwie rureczki, jedna idzie do dolotu, a druga do MAP sensora jeśli się nie mylę i jest jedna wtyczka, taka zapinana od góry. Sprawdź połączenia tych rureczek, czy nie pospadały, a także sprawdź połączenia elektryczne, czy jakiś kabel nie zaśniedział i takie tam. Rzuć okiem także na MAP sensor, jest połączony z tym brązowym zaworkiem krótszą rureczką :razz: Jeśli to nic nie da, to najlepiej by było podjechać do kogoś kto ma takie fanty i zrobić u Ciebie podmiankę, żeby sprawdzić, czy któryś z tych czujników się nie uszkodził. Powodzenia!

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 17:03
autor: STI JDM
Wielkie dzięki chyba wiem co jest powodem błędu ktoś podłączył przede mną MBC i dlatego pewnie wywala błąd

: 25 paź 2013, o 17:04
autor: siewcu
A to nie powinno być między dolotem a wastegate'm? Ewentualnie z jakimś trójnikiem do mapsensora

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 17:07
autor: brahu
Szukajka googla i wszystko masz jak na dłoni:
http://forums.jdmvip.com/CEL_Error_code ... eza-3068-t

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 17:12
autor: brahu
siewcu, to o czym mówisz, to jest właśnie westegate solenoid, który tylko "steruje" turbo. Pressure duty solenoid zbiera dane ciśnienia atmo wewnątrz dolotu i na zewnątrz, MAP je analizuje, a solenoid steruje. No chyba, że coś popier 8-) ale mam nadzieje że nie :-)

STI JDM, z tym MBC, to się zastanów, masz i tak szybką furę bez tego :evilgrin:

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 18:02
autor: STI JDM
co do MBC to wywalam podłącze to co powinno być i się okaże czy problem zniknie lub czy solenoid jest uszkodzony wielkie dzięki za wskazówki ;-)

Re: pomocy z odczytaniem błędu

: 25 paź 2013, o 19:51
autor: STI JDM
No i wszystko jasne Padnięty niestety :-|