Subaru Forester 2.0 D My 13
: 1 lis 2013, o 19:02
Witam,
planuje wymienić swojego Forestera 2.0 benzyna, MY08 na nowy model MY13,
w opcji są dwa modele:
- Forester 2.0 Benzyna,
- Forester 2.0 Diesel,
XT nie wchodzi w grę, gdyż posiadam STI więc jak chcę poszaleć i wydać więcej na paliwo :) to wsiadam do STI :)
Forester ma służyć jako auto rodzinne, głównie jeździ żona,
w salonie zaproponowali Diesla, (lepsza dynamika, mniejsze spalanie),
natomiast wiem co się działo z 2.0 D w rocznikach 2008-2010,
moje pytanie brzmi:
Czy silnik Diesel MY13 został zmodyfikowany? czy nie ma problemów ze sprzęgłem, kołem zamachowym, wtryskami, nie wspominając o wymianie całego silnika po 100 tyś km! itp,
czy jest sens pakować się w nowego Diesla?
jak ktoś coś wie na temat nowych (my12-13) 2.0 D proszę o info.
planuje wymienić swojego Forestera 2.0 benzyna, MY08 na nowy model MY13,
w opcji są dwa modele:
- Forester 2.0 Benzyna,
- Forester 2.0 Diesel,
XT nie wchodzi w grę, gdyż posiadam STI więc jak chcę poszaleć i wydać więcej na paliwo :) to wsiadam do STI :)
Forester ma służyć jako auto rodzinne, głównie jeździ żona,
w salonie zaproponowali Diesla, (lepsza dynamika, mniejsze spalanie),
natomiast wiem co się działo z 2.0 D w rocznikach 2008-2010,
moje pytanie brzmi:
Czy silnik Diesel MY13 został zmodyfikowany? czy nie ma problemów ze sprzęgłem, kołem zamachowym, wtryskami, nie wspominając o wymianie całego silnika po 100 tyś km! itp,
czy jest sens pakować się w nowego Diesla?
jak ktoś coś wie na temat nowych (my12-13) 2.0 D proszę o info.