Schemat elektryczny do EJ22 a ECU AB400 ?

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
horses
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Multivan SWAP
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Schemat elektryczny do EJ22 a ECU AB400 ?

Post 20 lis 2008, o 11:38

Witam serdecznie.

Zwracam sie z uprzejma prosba do kolegow z forum.

Po krotce, adoptuje silnik od Legacy II EJ22 do mojego VW busa (oryganlnie byl boxer 2.1 VW, TDI w gre nie wchodzi bo to skrzyna automat, no i zostalo subaru)

Mam silnik razem z komputerem i calymi wiazkami. Ale pojawil sie problem, ile opis elektryczny do komputerow z 4 gniazdamy mam to do tego nie.
Ponoc kupilem jakas wersja ktora byla robiona tylko od marca 94 do lipca 95, komputer ma oznaczenie 22611 AB400 i ma 3 kostki. Samochod byl robiony na rynek szwajcarski.

Sa jakies szanse zeby z pomoca kogos zdobyc opis co z tego kompa na danym gniazdku wchodzi ?

PZDr
Adam



deLux
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: X.X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Schemat elektryczny do EJ22 a ECU AB400 ?

Post 20 lis 2008, o 22:02

pewnie o uarbus'ach wiesz już wszystko i pozostał Ci tylko problem krótkoseryjnego ECU?
jeśli tak, to jak na moje oko - zaprzyjaźnij się z właścicielem wraku z takim ECU lub bardzo cierpliwym posiadaczem działającego samochodu - są nawet osoby sprowadzające subaraki ze szwajcarii właśnie i może coś pomogą (wiązka / schemat).

a w ogóle to co da zmiana silnika 2.1 VW na 2.2 Subaru ?

prócz prestiżu oczywiście :giggle:

horses
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Multivan SWAP
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Schemat elektryczny do EJ22 a ECU AB400 ?

Post 21 lis 2008, o 17:30

A wiec tak na sam poczatek zapodam moze zdjecia kompa, moze cos ktos bedzie mial pomysl

Obrazek
Obrazek

Co do dalszej czesci.

Problem polega na tym ze 2.1 padl i zostal sie ino remont. No i teraz byly wyjscia - zrobic remont za ~3000 gdzie i tak nikt nie da gwarancji czy silnik przejedzie 50 czy 100 tys (dla niewtajemniczonych, konstrukcja VW byla nieco inna niz w Subarynie i trzeba bylo ten silnik niezwykle dokladnie zlozyc zeby nie walilo cisnienie w uklad za jakis czas, a zwykle dzialo sie to po ok 100.000 km) IMO w Wawie znam dwa w miare sensowne warsztaty co by sie tego podjely. A co do montowania silnika Subaru to znalazlem goscia ktory mi to zmota, silnik kupilem, no ale pojawil sie niespodziewany ZONK :wall:
Na prestizu mi nie zalezy bo nie bede sie raczej nigdzie z tym samochodem pokazywac (zloty), to ma jezdzic :-) no i go troche robie z sentymentu, bo finansowego uzasadnienia to raczej nie ma zadnego :giggle:

A jeszcze jedno, ten silnik ma 136KM chyba a tamten mial 95KM no i palil 18l/100 a tu licze ze choc w 14 sie zmiesci.

PZDr
Adam

deLux
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: X.X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Schemat elektryczny do EJ22 a ECU AB400 ?

Post 21 lis 2008, o 21:37

jak na moje oko pozostało pomierzyć wiązkę i poczytać dokumentację - nie mogło się tak dużo różnić.
może to: http://thepiratebay.org/torrent/3652730 ... ice_Manual
albo to: http://thepiratebay.org/torrent/4386919 ... ce_Manuals_(Legacy)

ODPOWIEDZ