Co na tył do hamowania w 2.5 XT?
: 25 lis 2013, o 00:12
Witam Wszystkich.
Jestem świeżym posiadaczem Forka 2.5 XT (w końcu po 7 latach staniał), ale brak mi trochę wiedzy. Poczytałem fora Subaru i nadmiar wiadomości i skrótów myślowych znanych tylko subaroholikom spowodowały, że jestem głupszy niż byłem. Ale do rzeczy.
Kończą mi się hamulce z tyłu w Forku 2.5 XT i jest okazja żeby coś zmienić na lepsze. W związku z tym co kupić, żeby lepiej hamowały? Co polecacie? Na zimę mam felgi 16-ki, co pewnie ogranicza możliwości.
1. Standardowa wymiana tarcz i klocków . Jakie tarcze i klocki? Brembo i Ferodo (Performance czy 2500) czy coś innego?
2. Większa tarcza hamulcowa. Co się z tym wiąże? Inny zacisk itp?
Jakie koszty się z tym wiążą? Gdzie kupić? A może jechać do warsztatu Subaru i tam coś doradzą? W warsztatach też jestem „zielony”. Interesują mnie polecane w Warszawie w okolicach Mokotowa.
Nie chcę oszczędzać na bezpieczeństwie, ale wolałbym zmieścić się w 1000 zł.
Z innej beczki – co myślicie o regeneracji SLS?
Jestem świeżym posiadaczem Forka 2.5 XT (w końcu po 7 latach staniał), ale brak mi trochę wiedzy. Poczytałem fora Subaru i nadmiar wiadomości i skrótów myślowych znanych tylko subaroholikom spowodowały, że jestem głupszy niż byłem. Ale do rzeczy.
Kończą mi się hamulce z tyłu w Forku 2.5 XT i jest okazja żeby coś zmienić na lepsze. W związku z tym co kupić, żeby lepiej hamowały? Co polecacie? Na zimę mam felgi 16-ki, co pewnie ogranicza możliwości.
1. Standardowa wymiana tarcz i klocków . Jakie tarcze i klocki? Brembo i Ferodo (Performance czy 2500) czy coś innego?
2. Większa tarcza hamulcowa. Co się z tym wiąże? Inny zacisk itp?
Jakie koszty się z tym wiążą? Gdzie kupić? A może jechać do warsztatu Subaru i tam coś doradzą? W warsztatach też jestem „zielony”. Interesują mnie polecane w Warszawie w okolicach Mokotowa.
Nie chcę oszczędzać na bezpieczeństwie, ale wolałbym zmieścić się w 1000 zł.
Z innej beczki – co myślicie o regeneracji SLS?