Strona 1 z 1

Przyczyna padających przepływek

: 17 gru 2013, o 22:10
autor: Forczyslaw
Witam,

Na kropce jakoś niechętnie jest ktokolwiek udzielić odpowiedzi, pewnie Ci co wiedzą prowadzą ASO lub inny handel i zdradzenie tajemnicy oznaczałoby spadek sprzedaży :)

Co udało mi się dowiedzieć?

OEM przepływki są wrażliwe na wilgoć, nieszczelności w dolocie.

Swoją nówkę OEM zakupiłem 3 miesiące temu. Po podmianie banan z ryja nie schodził. Po miesiącu zaczął słabnąć a w chwili obecnej jest taki jak go kupiłem. Na jedynce ogień (chyba, ze sprawną byłby pewnie większy), na dwójce to już nie to. Na trójce i wyższych przy wciśnięciu gazu do oporu przy 2,5 tys obr tak jakby chciał a nie mógł... Puszka filtra OEM, filtr Knechta. Nie uśmiecha i się tyle kasy łądować w przepływki, żeby mieć uciechy na miesiąc...

Jakieś rady? Coś gdzieś uszczelnić?

Re: Przyczyna padających przepływek

: 17 gru 2013, o 23:56
autor: badylSTI
moze kiepski filtr powietrza ?

Re: Przyczyna padających przepływek

: 18 gru 2013, o 00:34
autor: mcc
Mnie tez byl laskaw pasc, jak sprawdzilem Denso byl ostatnio montowany. Z tego co czytalem to glownie wilgoc zabija przeplywki. U mnie tez tak sie stalo - woda w przeplywoierzu chyba go specyficznie uszkodzila - podobnie jak u Ciebie - po odpaleniu i delikatnym rozgrzaniu ogien, za chwile muli - bez check engine. Moze wyjsciem bylby jakis lepszy wklad do filtra - rozsadek podpowiada mi, ze wilgoc lepiej powinien usunac np. nasaczany wklad jak produkuje k&n, ale z tego co wiem on ma wiekszy przeplyw powietrza, stad tez i ECU moze glupiec.

Koledzy w moim watku (http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=3&t=12690) z pytaniem o ceny przeplywek ($100 w USA za DENSO i Delphi lub nawet ok $30 za no-name) poradzili mi usunac przeplywke, ale w cywilnych zastosowaniach mam watpliwosci. Na szybko zamowilem z ciekawosci taka przeplywke za $30 jak sie sprawdzi to kupie 5 i bede wymienial jak sie skonczy. Jak nie to mala strata krotki zal - zakupie Delphi lub Denso i mam nadzieje, na rok wystarczy.

Pzw,
MCC