Witam
Auto na niskich tak do 3 tys czasami do 5 tys przerywa i szarpie. Po tygodniu zapaliła się kontrolka "Check Engine" Po podłączeniu do komputera wyświetliło błędy na 3 cylindrach 1 3 i chyba 4. Lewe powietrze, zły dopływ paliwa lub kable zapłonowe. Czasami słychać "cykanie" gdzies od strony silnika. Ogólnie wydaje mi się że auto pali wiecej i czasami niezle dymi.
Impreza Wrx 2.0 turbo rocznik 2002" 184kw
Wie ktoś może coś na ten temat? Potrzebuje pomocy jestem za granicą koszt samej diagnozy w serwisie to gruba kasa, a ostatnio ciężko z funduszami. Zastanawiam się nad kupnem zestawu kabli zapłonowych i tu sie pojawia problem jakie kable będą pasować. Buda jest amerykańska a silnik podobno japoński, dlatego ma 184kw, sam do końca nie wiem.
ROZWIĄZANIE
3 cewki + 4 świece
WRX GD 2002' Przerywa na niskich obrotach [ROZWIĄZANIE]
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: WRX GD 2002' Przerywa na niskich obrotach
A masz tam takie w ogóle?Tricky pisze:Zastanawiam się nad kupnem zestawu kabli zapłonowych i tu sie pojawia problem jakie kable będą pasować.
Podpowiedź - w tym aucie nie ma kabli wysokiego napięcia, na każdym cylindrze jest cewka.
Ale jaki silnik masz tam przeszczepiony, to jak piszesz sam nie wiesz.

Re: WRX GD 2002' Przerywa na niskich obrotach
Auto zostało sprowadzone z USA w 2005 roku. Jedyne co wiem silnik ma 184kw wpisane w dowodzie. Ale skąd tyle kw to nawet poprzedni właściciel nie wie.:/
Re: WRX GD 2002' Przerywa na niskich obrotach
Pewien mechanik naciągnał mi pasek (klinowy)? ten po prawej stronie który łączy (alternator)?
Mam takie wrażenie że auto zaczęło szarpać i nie równo chodzić na niskich obrotach.
Czy za mocno naciągnięty ten pasek może być tego skutkiem??
Mam takie wrażenie że auto zaczęło szarpać i nie równo chodzić na niskich obrotach.
Czy za mocno naciągnięty ten pasek może być tego skutkiem??